Agata

Absolwentka Logopedii Ogólnej i Klinicznej prowadzonej przez Uniwersytet Warszawski przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończyła również studia licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność- Logopedia. Neurologopeda wczesnej interwencji niemowlęcej, ogólnym i klinicznym
Doświadczenie terapeutyczne zdobywała współpracując z warszawskimi poradniami psychologiczno-pedagogicznymi gdzie była członkinią zespołów wczesnego wspomagania rozwoju, szkołą musicalową, szkołą podstawową, przedszkolami i żłobkami.
W zawodzie logopedy realizuje najważniejsze zainteresowania: pedagogiczne, medyczne i językowe. Prowadzenie terapii jest dla niej ogromną radością i pasją. Podąża za potrzebami pacjentów, stara się dawać im tyle ciepła i serdeczności, ile potrzebują.
Zajęcia, które prowadzi mają być efektywne ale też przyjemne, dlatego do każdego spotkania przygotowuje się z wielką dokładnością, dopasowując plan pracy do indywidualnych potrzeb. Wie, że za każdym problem stoi nie zawsze od razu zauważalna przyczyna, dlatego podczas diagnozy zwraca uwagę na każdy detal i przyjmuję holistyczny punkt widzenia, współpracując z innymi specjalistami. Uważa, że aby być dobrym w tym, co się robi, należy się ciągle dokształcać dlatego łączy pracę zawodową z podnoszeniem swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w różnorodnych konferencjach, szkoleniach, kursach i warsztatach.

Kasia

Kasia Kalinowska psycholożka, trenerka Fundacji FamilyLab Polska. Z Zieloną Wieżą związana od 10 lat. Obecnie w ramach sieci Zielona Wieża wspiera merytorycznie nauczycieli i superwizuję zespoły żłobkowe i przedszkolne. Prowadzi również warsztaty dla rodziców.

Grażyna

Nazywam się Grażyna Czernecka, jestem absolwentką Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Śląskim, ukończyłam kurs dla nauczycieli Montessori i przez dwa lata byłam wychowawcą grupy przedszkolnej w Szkole „No Bell” w Konstancinie Jeziornej (zwycięzca Edumission 2017).  Wkrótce uzyskam dyplom psychotraumatologa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jestem certyfikowanym terapeutą EMDR.
Od 2008 roku pracuję jako psycholog z dziećmi oraz osobami dorosłymi, prowadzę zajęcia edukacyjne dotyczące emocji oraz sposobów radzenia sobie z nimi. Diagnozuję trudności dzieci w wieku przedszkolnym, pracuję indywidualnie z dziećmi i młodzieżą. Ważne jest dla mnie zrozumienie osób, z którymi pracuję, ustalenie wspólnych celów, budowanie szczerej i wspierającej relacji oraz poprawa jakości życia dziecka, rodziców oraz innych osób mu bliskich.

Staram się przyjmować szeroką perspektywę, obserwuję zachowania dziecka, interesuje mnie także przestrzeń je otaczająca i jej wpływ. W swojej pracy wykorzystuję techniki poznawczo-behawioralne, korzystam także z metod mindfullnes, Porozumienia bez Przemocy, pracy z ciałem, Treningu Zastępowania Agresji, Alternatywnych Metod Komunikacji z Dzieckiem, Metody Dobrego Startu. Jestem ogromną fanką jogi i roślin. Będę dostępna w przedszkolu od poniedziałku do środy, zapraszam rodziców do kontaktu.

Agnieszka

  • Certyfikowana trenerka Porozumienia Bez Przemocy (NVC)
  • Coach i psycholog

„W życiu szukam współodczuwania, przepływu między sobą a innymi ludźmi opartego na wzajemnym dawaniu z otwartym sercem” Marshall B. Rosenberg

Od 2014r. na stałe współpracuje z Zieloną Wieżą, gdzie wspiera kadrę w codziennej pracy, uczestniczy w spotkaniach zespołu i prowadzi dla zespołu krótkie warsztaty z zakresu Porozumienia Bez Przemocy. Prywatnie mama dwójki dzieciaków, jej największych nauczycieli empatii i szczerości.

Ula

Ukończyłam kurs Montessori toddlers w Centrum Edukacji Montessori i jestem trenerem I stopnia Smyko- multisensoryki®

Pedagogika Montessori pojawiła się w moim życiu wraz z narodzinami pierwszej córki. Od tego czasu zgłębiam i wdrażam w życie filozofię Marii Montessori oraz rodzicielstwa bliskości. Z czasem zamieniłam międzynarodową korporację na rzecz pracy z dziećmi. Dzięki czemu dotychczasowa pasja zamieniła się w sposób na życie. Podczas opieki nad dziećmi, wykorzystuję swoją dobrą znajomość języka angielskiego, wyznając zasadę, że każda okazja jest odpowiednia do rozpoczęcia przygody z językiem obcym. Bardzo lubię czytać książki dla dzieci i często wykorzystuję ich fabułę podczas zajęć. Gdy tylko mogę uciekam od miejskiego zgiełku do lasu, pod namiot lub na działkę aby być blisko przyrody. To daje mi mnóstwo inspiracji.