Z wykształcenia jestem pedagożką przedszkolną i wczesnoszkolną, kontynuuję studia na wydziale Psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Prowadzę również Dom Gabinet Psychoedukacji (@dom_gabinet), w obrębie którego świadczę usługi wsparcia dla rodziców i dzieci.
Esencją pracy w przedszkolu jest dla mnie założenie, że praca z dziećmi to praca z rodzinami. Najważniejszymi obszarami w pracy są dla mnie potrzeby dzieci, ich rozwój emocjonalny i społeczny. Częścią tego podejścia jest też budowanie równie głębokich i bezpiecznych relacji z rodzicami. Wierzę w kooperację, współodpowiedzialność i delikatne przywództwo – którego osią jest dla mnie traktowanie dzieci jako równoprawnych członków społeczności, wychodzącej poza społeczność przedszkolną.
Najważniejszym narzędziem, z którego czerpię jest Porozumienie Bez Przemocy, które praktykuję w życiu zawodowym i prywatnym od lat. Filozofia ta nieustająco uczy mnie pogłębiania empatii, autentyczności i delikatności. W swoich działaniach pedagogicznych, poza Porozumieniem Bez Przemocy, posiłkuję się Rodzicielstwem Bliskości, Pedagogiką Reggio Emilia i innymi myślami, zakładającymi istotność szacunku i godności wszystkich istot.
Pełnię funkcję nauczycielki współorganizującej, a także prowadzę zajęcia TUS (trening umiejętności społecznych) .