ZAPISZ DZIECKO

Dowiedz się więcej o rekrutacji

Zielona Wieża Bielany

Przedszkole i żłobek w Warszawie, przy ulicy Wergiliusza 5,
w samym sercu zielonych Bielan, obok stacji metra Wawrzyszew.

Każde nowo przybyłe Dziecko uczestniczy w indywidualnie zaplanowanym procesie adaptacji, w którym towarzyszy mu Rodzic – tak długo jak jest to potrzebne. Jesteśmy uważni i elastyczni, dostosowujemy otoczenie i działanie do konkretnego człowieka. W naszym przedszkolu i żłobku rekrutacja jest całoroczna.

Stałą aktywnością dnia jest spędzanie czasu na świeżym powietrzu (o każdej porze roku – ponieważ wychodzimy z założenia, że nie ma złej pogody, są tylko nieodpowiednie ubrania).  Posiadamy własny plac zabaw, a także wybieramy się na wycieczki i korzystamy z okolicznych atrakcji.

Dysponujemy dużą salą do zabaw ruchowych, przystosowaną zarówno do zajęć zorganizowanych, jak i swobodnego spędzania czasu według potrzeb i chęci Dziecka.

W ramach czesnego  Dzieci mają możliwość uczestnictwa w wycieczkach, a także mogą korzystać z zajęć Original Play, Gordonek oraz spotkań z ciekawymi gośćmi, których zapraszamy do Zielonej Wieży.

W grupach żłobkowych i przedszkolnych znajdują się dzieci w różnym wieku, dzięki czemu mają one możliwość nawiązywania i utrzymywania różnorodnych kontaktów społecznych. Dzieci młodsze i starsze czerpią od siebie nawzajem. Uczą się gospodarowania wspólnymi zasobami, rozwiązywania konfliktów, wzajemnego szacunku i otwartości na potrzeby drugiej osoby.  Grupy różnowiekowe stanowią odzwierciedlenie realnego świata. W grupie przedszkolnej realizujemy zerówkę.

Posiadamy własną kuchnię. Na miejscu przygotowujemy zdrowe i smaczne posiłki. Nasza kuchnia bogata jest w sezonowe warzywa i owoce, z których często również Dzieci przygotowują wspólne posiłki. Stanowi to ważny element życia naszej społeczności.

Powietrze w całej placówce filtrowane jest przez profesjonalny oczyszczacz powietrza.

Ważny jest dla nas rozwój dorosłych pracujących z dziećmi, dlatego wciąż udoskonalamy swoje umiejętności na licznych kursach, warsztatach i szkoleniach.  A w codziennej pracy zapewniamy obecność psychologa, logopedy i trenera NVC (więcej w zakładce nasz zespół).

W naszym planie dnia nie ma oddzielnej pory na odpoczynek, dzieci odpoczywają i śpią kiedy tego potrzebują.  Podążamy za ich indywidualnymi potrzebami.

W przedszkolu na co dzień towarzyszy dzieciom dwujęzyczny nauczyciel.

Ważne są dla nas relacje z rodzicami, dlatego proponujemy systematyczne spotkania w ramach budowania społeczności. Rodziców zapraszamy również na szkolenia i warsztaty.

Własna, zdrowa kuchnia

Grupy różnowiekowe

Własny plac zabaw

Niezwykłe przedszkole

Tutaj dzieci są po prostu ludźmi

Zielona Wieża nie jest zwykłym przedszkolem ani zwykłym żłobkiem. Tworzymy miejsce, w którym dzieci nie są przedmiotem żadnego programu. Nie oczekujemy od nich nabycia takich lub innych umiejętności w określonym czasie. Nie osaczamy ich gąszczem zajęć dodatkowych, które mają uczynić z nich „młodych geniuszy”.

Uważamy, że rozwojowi dzieci należy przede wszystkim nie przeszkadzać. Chcemy być przy dzieciach i wspierać je w odkrywaniu własnej drogi, a nie wyznaczać im jakąś według naszych wyobrażeń. Inspirować, a nie stymulować. Tworzyć ciekawe środowisko, pokazywać świat, a nie nauczać i nie popędzać. Wpajać wartości, ale przykładem, nie dydaktyką.

Od początku istnienia Zielonej Wieży czerpiemy z kilku nurtów pedagogicznych, każdy z nich rozkładając na czynniki pierwsze i przyjmując za swoje te elementy, które dzieciom dają ciekawe i wspierające środowisko a wychowawcom pomagają stać się lepszymi towarzyszami dzieci.

Idee, które nas inspirują

Żaden nurt i podejście pedagogiczne nie jest jednak dla nas dogmatem. Jest nim szacunek dla podmiotowości i wolności drugiego człowieka – dziecka, które znajdzie się z nami w Zielonej Wieży.

Najwięcej zaczerpnęliśmy z nurtów:

Rodzicielstwa Bliskości

Przede wszystkim wiarę w moc budowania prawdziwej relacji opartej na szacunku do drugiego człowieka, choćby bardzo jeszcze młodego.

Porozumienia bez Przemocy

Wolę dotarcia do potrzeb drugiego człowieka, zamiast formułowania żądań i ocen

Edukacji Demokratycznej

Przekonanie, że dzieci nie trzeba zachęcać do poznawania świata i nauki – wystarczy im tego nie utrudniać.

Pedagogiki Marii Montessori

Uważną obserwację i podążanie za aktualnymi, indywidualnymi potrzebami i zainteresowaniami każdego dziecka.

Wartości promowanych przez Jespera Juula

Wartości proponowane przez Jespera Juula- równa godność, odpowiedzialność osobista, integralność i autentyczność.

Nasz zespół

Nauczyciele w żłobku

Agata
  • Ukończyła kurs „Montessori dla najmłodszych” organizowanego przez Polski Instytut Montessori, prowadzony przez Laurę Dupree
  • Ukończyła szkolenie Self-Reg
  • Obecnie w trakcie kursu Podstawowego NVC u Anny Mills
  • Absolwentka studiów wyższych
Zawodową przygodę pracy z małymi dziećmi zaczęłam dopiero w Zielonej Wieży, jednak w życiu prywatnym dzieci towarzyszą mi odkąd pamiętam. Jestem mamą dwóch córek i to jest największa przygoda i ogromne wyzwanie jednocześnie. Moja filozofia wychowania/edukacji opiera się na miłości i szacunku do dziecka jako odrębnej istoty. W czasie wolnym dużo czytam, relaksuję się też przy pracach ręcznych (szycie, rękodzieło, drobne majsterkowanie). Ostatnio zaś odkryłam wekowanie. Tym wszystkim pragnę dzielić się z Dziećmi w Zielonej Wieży.
Agnieszka
Praca z dziećmi jest dla mnie czymś bardzo naturalnym, ponieważ w mojej rodzinie wiele kobiet od pokoleń towarzyszy dzieciom w ich rozwoju. I właśnie ten rozwój - nieustanny, dynamiczny, zaskakujący, wzruszający - jest powodem, dla którego lubię swoją pracę. Obserwowanie tych postępów, kolejnych etapów, nowych umiejętności sprawia mi wielka radość, a każda taka mała wielka chwila pozostaje na długo w mojej pamięci. W pracy z dziećmi nie ma rutyny, nudy, powtarzalności - każdy dzień jest inny, nigdy nie wiadomo co się wydarzy, ciągle coś się dzieje. To powoduje, ze z ciekawością rozpoczynam kolejny dzień
Kasia
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3, w Punktach Opieki Dziennej w Warszawie
  • ukończone certyfikowane szkolenie na Opiekuna dzieci do lat 3
  Mam umysł analityczno-humanistyczny, ale przede wszystkim niepokorny i otwarty. Łączę w sobie umiejętności i doświadczenia zdobyte w dwóch odmiennych środowiskach. Wykształcenie ekonomiczne oraz 9 lat pracy w dziale Public Relations w międzynarodowej korporacji nauczyły mnie, jak w skuteczny sposób osiągać cele, będąc częścią struktur systemowych. Praca z dziećmi to dla mnie przede wszystkim szkoła wrażliwości i uważności na człowieka jego emocje, uczucia i wartości. Czerpiąc z obydwu doświadczeń, dziś wybieram pracę z ludźmi. Chcę wspierać ich rozwój wewnętrzny, by umieli rosnąć w siłę w zewnętrznym świecie.   Najchętniej pracuję z dziećmi i młodzieżą czyli „człowiekiem rosnącym”. Chociaż prawda jest taka, że każdy z nas rośnie każdego dnia jeśli tylko chce.
Natalia
Pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi zdobywałam na Ukrainie, gdzie pracowałam z dziećmi w wieku od 6 do 16 roku życia. W ciągu ostatnich dwóch lat miałam szczęście pracować w grupie przedszkolnej z dziećmi różnych narodowości, co dało mi możliwość poznania ich kultur i tradycji. W swojej pracy bazuję na budowaniu szczerych relacji z dziećmi. Każde dziecko jest inne, dlatego ważne jest dla mnie dbanie o indywidualne podejście do jego potrzeb. Staram się stworzyć dzieciom przestrzeń dla rozwoju ich procesów poznawczych, logicznego myślenia, samodzielności, wyrażania własnych myśli, kształtowania umiejętności obserwacji, rozumienia zjawisk zachodzących dookoła nich. Pomaga mi w tym kreatywne podejście do zabawy, bajkoterapia, zabawy ruchowe na świeżym powietrzu, elementy artterapii. Ważne jest dla mnie, by nie dawać dzieciom gotowych rozwiązań, tylko wesprzeć je w podejmowaniu ich własnych wyborów.
Maria

Po kilku latach pracy w innym zawodzie zdecydowałam się zająć tym, co sprawia mi największą radość i zawsze było częścią mojego życia.

Praca z dziećmi daje mi możliwość nieustannego poznawania siebie, uczy otwartości na świat, jak również na drugiego człowieka, od nich czerpię odwagę, aby wkraczać w nowe.

Urzeka mnie w nich bezinteresowność oraz prostota w okazywaniu uczuć i komunikowaniu swoich potrzeb.

Bardzo lubię z dziećmi czytać książki, budować konstrukcje z klocków, tworzyć prace artystyczne. Zabawy na świeżym powietrzu połączone z kształtowaniem poczucia odpowiedzialności za otaczającą nas przyrodę dają mi dużo satysfakcji.

Jestem osobą szczęśliwą, zmotywowaną do rozwoju i pracy nad sobą. Optymistycznie patrzę na życie, zachwycając się drobnymi rzeczami w codzienności.

Lubię wędrować po górskich szlakach, śpiewać, grać na gitarze i ukulele, a także pichcić i eksperymentować w kuchni (również z dziećmi).

Kocham ludzi – zwłaszcza tych najmłodszych, czerpię radość z przebywania z nimi, z objaśniania im świata, jednocześnie dostrzegając w nich potencjał i piękno.

Wykształcenie:

  • Studia magisterskie: Ochrona Środowiska
  • Studia podyplomowe: Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna
  • Warsztaty rozwoju osobistego i doskonalenia relacji międzyludzkich z wykorzystaniem metody: POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY Marshala Rosenberga

Nauczyciele w przedszkolu

Emily
Our native speaker
  • She graduated from York University in Toronto with an Honor’s Bachelor of Environmental Studies
  • She has international TESOL(teaching English as a second language)certification and completed ‘The art of foreign language teaching’ course at the Rudolph Steiner Center in Toronto
I have always been interested in alternative and holistic education approaches that enrich the imaginative life of children and promote free thinking and creativity. Zielona Wieża is thus a perfect place for me, where my goal is to integrate the arts and sciences and creative play with natural language immersion.
Magda
  • Absolwentka pedagogiki przedszkolnej ze specjalizacją tyflopedagogika na APS
  • Dyplomowana nauczycielka Montessori absolwentka wielu kursów, szkoleń i warsztatów z zakresu pracy z dziećmi, porozumienia bez przemocy i rozwoju osobistego (m.in. Cykl warsztatów NVC "Język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą", Szkolenie Self-Reg w pracy z dziećmi w przedszkolu, Warsztat Wstęp do kręgów naprawczych).

Przez 6 lat pracowała jako wychowawca w przedszkolu społecznym.

"Od zawsze wiedziałam, że chcę pracować z dziećmi, jeszcze przed ostatecznym wyborem studiów zaczęłam pracę w przedszkolu, zakochałam się w tym i upewniłam, że to jest właśnie to! Mimo tego doświadczenia, dopiero moje macierzyństwo uświadomiło mi, że faktycznie droga, którą wybrałam jest słuszna. Idee rodzicielstwa bliskości i porozumienia bez przemocy, które były mi bliskie już od własnego dzieciństwa, doskonalone w pracy zawodowej, stały się podstawą funkcjonowania mojej rodziny. Dziś jestem przede wszystkim przeszczęśliwą mamą pięcioletnich bliźniaków Matyldy i Ignasia. Doświadczenie podwójnego macierzyństwa jest najważniejszą, najcudowniejszą, a często też najtrudniejszą lekcją jaką mogłam sobie wymarzyć. Uwielbiam czytać dzieciom, jestem fanką mądrej dziecięcej literatury, Uważam, że czytanie pomaga budować dziecku dojrzałą osobowość, kształtuje jego inteligencję emocjonalną, rozwój mowy, myślenia i wyobraźnię. Kocham zwierzęta i przyrodę, staram się tymi pasjami zarażać dzieciaki, spędzając każdą wolną chwilę na spacerach po lasach, łąkach i plażach. W niektórych wyprawach towarzyszy nam nasz kocur Ogon (jego siostra Pipi jest domatorką)".

Wiktoria
  • Absolwentka Pedagogiki wczesnoszkolnej i edukacji plastycznej na Uniwersytecie Warszawskim,
  • realizowała Animację Kultury na Instytucie Kultury Polskiej,
  • odbyła staże m.in. w Fundacji Sztuka i Współczesność, Odin Teatret w Danii oraz brałam udział w stażu badawczym nt. Community Arts w Wielkiej Brytanii,
  • jest członkinią Stowarzyszenia Pedagogów Teatru,
  • mistrzyni ceramiki użytkowej.
Praca z dziećmi jest dla mnie nieustannym odkrywaniem świata na nowo. Dzięki dzieciom na nowo dostrzegamy piękno małych szczegółów, możemy na nowo zadać sobie ważne pytania. Lubię słuchać i razem szukać różnych wariantów odpowiedzi. Zostałam pedagożką, ponieważ mam poczucie, że od edukacji zależy to jakim społeczeństwem będziemy w przyszłości, a oddawaniem dzieciom głosu i sprawczości możemy zmienić bardzo wiele. Jestem absolwentką pedagogiki przedszkolnej, wczesnoszkolnej i edukacji plastycznej . Podczas studiów odbywałam praktyki w przedszkolach Montessori i waldorfskich. Ważne jest dla mnie ciągłe poszukiwanie nowych możliwości dla pobudzania dziecięcej kreatywności, stwarzanie innowacyjnych sytuacji dla pełnej swobody twórczej. Pracuję z dziećmi zarówno plastycznie jak i teatralnie. Jako animatorka kultury pracuję z małymi społecznościami podwórkowymi i wiejskimi.
Karolina

Nazywam się Karolina. Jeszcze studentka psychologii, zgłębiająca tajniki NVC oraz rodzicielstwa bliskości. Ważne są dla mnie równość, empatia, szczerość i otwartość na drugą osobę. Prywatnie jestem szczęśliwą osobą, która odnalazła swoje miejsce na świecie. Wspierana przez wiele osób, mam siłę i energię do dawania tego co we mnie najlepsze.

Razem przez życie maszeruje ze mną moja Córka, która jest dla mnie najważniejszą zewnętrzną motywacją. Dzięki Niej, jestem gdzie jestem i dzięki Niej mam siłę i odwagę by iść dalej, doświadczając wciąż więcej. Cenię sobie chwile na świeżym powietrzu. Uwielbiam książki - zarówno te o dzieciach jak i beletrystykę. W Zielonej Wieży mam możliwość doświadczania obecności drugiego człowieka - obserwuję rozwój moich podopiecznych, dając im miejsce do wyrażania swoich potrzeb.

Ukończyłam szkolenia :

  • szkolenie trenerskie fundacji Family Lab
  • Seksualność dzieci i młodzieży prowadzone przez Agnieszkę Stein
  • kurs trenera 1 stopnia zajęć Sensoplastyka
  • język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą organizowaną przez Wyspę Zmian
  • szkolenie Kręgi Naprawcze jako forma rozwiązywania konfliktów
  • intensywny kurs NVC "Kompas-od strachu do wolności" u Arniny Kashtan

Marta
Jestem nauczycielem i terapeutą pedagogicznym, prywatnie mamą trzylatka. Zielona Wieża to miejsce w którym dzielę się 10-letnim doświadczeniem w pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi. Dzieci pokazują mi najwięcej o sobie samej i motywują do ciągłego rozwoju. Obecnie współpracuję również z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną. Ukończyłam szkolenia:
  • I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
  • „NVC w relacjach” prowadzony przez Olę Bagińską
  • „Przyjaciele Zippego” – program promocji zdrowia psychicznego
  • „Vademecum nauczyciela rozpoczynającego pracę z osobami ze spektrum zaburzeń autystycznych”
  • „Trening Umiejętności Społecznych” Fundacji Synapsis
  • „Trening Umiejętności Psychospołecznych”
  • „Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, z uwzględnieniem Zespołu Aspergera”
  • „Elementarz rewalidacji. Niezbędnik wiedzy o różnych technikach terapeutycznych” i wiele innych.
Natalia

Jeszcze jako licealistka zostałam wolontariuszką w Domu Dziecka. Wtedy właśnie nabrałam głębokiego przekonania, że moja praca zawodowa będzie związana z dziećmi. W międzyczasie skończyłam studia pedagogiczne i zaczęłam współpracę z fundacjami na rzecz Domów Dziecka.

Prywatnie jestem mamą pięcioletniej Nikoli i dwuletniej Mai. Na co dzień towarzyszą nam dwa psy, a czasem też koty, dla których jesteśmy Domem Tymczasowym. Mój świat wypełniają zwierzęta, długie spacery i książki. Tym co kocham, staram się dzielić z dziećmi w Zielonej Wieży. Całkiem niedawno odkryłam, że frajdę sprawia mi pieczenie ciast.

Wsparcie nauczycieli

Agnieszka
  • Certyfikowana trenerka Porozumienia Bez Przemocy (NVC)
  • Coach i psycholog
„W życiu szukam współodczuwania, przepływu między sobą a innymi ludźmi opartego na wzajemnym dawaniu z otwartym sercem” Marshall B. Rosenberg Od 2014r. na stałe współpracuje z Zieloną Wieżą, gdzie wspiera kadrę w codziennej pracy, uczestniczy w spotkaniach zespołu i prowadzi dla zespołu krótkie warsztaty z zakresu Porozumienia Bez Przemocy. Prywatnie mama dwójki dzieciaków, jej największych nauczycieli empatii i szczerości.
Grażyna
Nazywam się Grażyna Czernecka, jestem absolwentką Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Śląskim, ukończyłam kurs dla nauczycieli Montessori i przez dwa lata byłam wychowawcą grupy przedszkolnej w Szkole „No Bell” w Konstancinie Jeziornej (zwycięzca Edumission 2017).  Wkrótce uzyskam dyplom psychotraumatologa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jestem certyfikowanym terapeutą EMDR. Od 2008 roku pracuję jako psycholog z dziećmi oraz osobami dorosłymi, prowadzę zajęcia edukacyjne dotyczące emocji oraz sposobów radzenia sobie z nimi. Diagnozuję trudności dzieci w wieku przedszkolnym, pracuję indywidualnie z dziećmi i młodzieżą. Ważne jest dla mnie zrozumienie osób, z którymi pracuję, ustalenie wspólnych celów, budowanie szczerej i wspierającej relacji oraz poprawa jakości życia dziecka, rodziców oraz innych osób mu bliskich. Staram się przyjmować szeroką perspektywę, obserwuję zachowania dziecka, interesuje mnie także przestrzeń je otaczająca i jej wpływ. W swojej pracy wykorzystuję techniki poznawczo-behawioralne, korzystam także z metod mindfullnes, Porozumienia bez Przemocy, pracy z ciałem, Treningu Zastępowania Agresji, Alternatywnych Metod Komunikacji z Dzieckiem, Metody Dobrego Startu. Jestem ogromną fanką jogi i roślin. Będę dostępna w przedszkolu od poniedziałku do środy, zapraszam rodziców do kontaktu.
Kasia
  • Certyfikowana nauczycielka Montessori dzieci w wieku 0-3 po rocznym kursie prowadzonym przez Laurę Dupree w ramach Polskiego Instytutu Montessori
  • Trenerka Familylab Polska, prowadzi seminaria inspirowane wartościami duńskiego pedagoga Jespera Juula
  • Absolwentka szkolenia Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów
  • Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu diagnozy klinicznej w praktyce psychologicznej na Uniwersytecie SWPS
  • Ukończyła roczny Intensywny Kurs NVC prowadzony przez Zofię Schacht Petersen i Karstena Schacht Petersena w ramach Szkoły Empatii
  • Odbyła szkolenia z Porozumienia bez Przemocy prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.
  • Odbyła szkolenia dotyczące pracy ze złością i przekonaniami prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Agnieszkę Pietlicką
  • Ukończyła kurs pedagogiki Marii Montessori prowadzony przez Polski Ośrodek Montessori i Fundację „Daj mi czas”
  • Uczestniczyła w konferencji organizowanej przez Familylab „Przestrzeń dla nauczyciela” i szkoleniu prowadzonym przez Helle Jensen, duńską psycholożkę i terapeutkę rodzinną
  • Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi- jako niania (również dziecka autystycznego), wolontariuszka w Domu Dziecka, współprowadząca warsztaty psychoprofilaktyczne w szkołach podstawowych i gimnazjach
  • Prowadzi konsultacje indywidualne, warsztaty dla rodziców dotyczące pedagogiki Montessori
  • Odbyła szkolenie dla profesjonalistów – seksualność dzieci i młodzieży
Całym sercem zgadzam się ze słowami Janusza Korczaka, że kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat, dlatego staram się, żeby w mojej pracy z najmłodszymi nie zabrakło pozytywnej energii, serdeczności, uważności, wyrozumiałości i poczucia humoru. Jako psycholog cenię sobie podejście systemowe, dlatego ważny jest dla mnie kontakt nie tylko z dziećmi, ale też z ich rodzicami. Kontakt z dziećmi inspiruje mnie do nieustannej pracy nad sobą, pozwala na pogłębienie kontaktu ze swoimi potrzebami, uruchamia pokłady wrażliwości, autentyczności i empatii. Prywatnie jestem mamą Julki, pochłaniam książki w ilościach hurtowych, eksperymentuję z kuchnia wegańską i jestem uzależniona od szkolenia się.
Karolina

Jestem psycholożką i logopedką pracującą w nurcie niedyrektywnym. Prowadzę diagnozę i terapię z poszanowaniem Dziecięcych granic i potrzeb. Ważne jest dla mnie, aby Dziecko i Jego Rodzice czuli się bezpiecznie i komfortowo. W swojej pracy łączę podejście logopedyczne i psychologiczne. Lubię przyglądać się rozwojowi mowy z uwzględnieniem różnych perspektyw – widząc całego małego Człowieka. Od dziesięciu lat wspieram Dzieci i Rodziców zarówno na polu logopedycznym, jak i psychologicznym współpracując z przedszkolami, szkołami oraz poradniami psychologiczno – pedagogicznymi. Szkolę również studentów kierunków psychologicznych i medycznych z zakresu komunikacji z pacjentem. Obecnie współpracuję z Uniwersytetem Medycznym w Łodzi.

Swoją wiedzę i umiejętności pogłębiam i uaktualniam biorąc udział w szkoleniach i warsztatach specjalistycznych. Ukończyłam interdyscyplinarne studia doktoranckie z zakresu psychologii rozwojowej.

Jestem także absolwentką szkolenia „Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów” oraz trenerką FamilyLab Polska. W szczególności interesuję się:
  • dziecięcymi lękami
  • rozwojem emocjonalnym Dzieci do 6 roku życia/regulacja emocji/samoregulacja
  • opóźnionym rozwojem mowy.
Prywatnie jestem mamą dwóch synków – Julka i Janka.

Szukamy doświadczonych pedagogów, którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu.

Zobacz oferty pracy

Skontaktuj się z nami

Trwają zapisy do naszych placówek. Jeśli czujesz, że Zielona Wieża jest miejscem dla Ciebie, zachęcamy do kontaktu i spotkania.


FacebookZnajomiWyszukiwarka internetowa (prosimy o podanie wyszukiwanej frazy w polu Inne)Inne (jakie?)

Zielona Wieża Bielany

przedszkole i żłobek

Wergiliusza 5, 01-915 Warszawa

506 964 531