Zielona Wieża Bielany to miejsce, gdzie dzieci i dorośli mogą być w pełni sobą, a ich potrzeby są tak samo ważne. Uczymy się od siebie nawzajem o emocjach, granicach, potrzebach, wartościach i o tym, co pomaga budować relacje. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i troskę o siebie i otaczający nas świat. Pełnymi garściami czerpiemy z porozumienia bez przemocy, rodzicielstwa bliskości, pedagogiki Marii Montessori, edukacji demokratycznej i myśli Jespera Juula.

Grupy międzywiekowe

W grupach żłobkowych i przedszkolnych znajdują się dzieci w różnym wieku, dzięki czemu mają one możliwość nawiązywania i utrzymywania różnorodnych kontaktów społecznych. Dzieci młodsze i starsze czerpią od siebie nawzajem. Uczą się gospodarowania wspólnymi zasobami, rozwiązywania konfliktów, wzajemnego szacunku i otwartości na potrzeby drugiej osoby. W  najstarszej grupie przedszkolnej realizujemy zerówkę.

Indywidualny tok adaptacji

Każde nowo przybyłe Dziecko uczestniczy w indywidualnie zaplanowanym procesie adaptacji, w którym towarzyszy mu Rodzic – tak długo, jak jest to potrzebne. Jesteśmy uważni i elastyczni, dostosowujemy otoczenie i działanie do konkretnego człowieka. W naszym przedszkolu i żłobku rekrutacja jest całoroczna.

Zielona Wieża Bielany
Zielona Wieża Bielany
Zielona Wieża Bielany
Zielona Wieża Bielany

Nasza oferta

Własny plac zabaw

Stałą aktywnością dnia jest spędzanie czasu na świeżym powietrzu (o każdej porze roku – ponieważ wychodzimy z założenia, że nie ma złej pogody, są tylko nieodpowiednie ubrania). Posiadamy własny plac zabaw, a także wybieramy się na wycieczki i korzystamy z okolicznych atrakcji.

Własna kuchnia

Posiadamy własną kuchnię. Na miejscu przygotowujemy zdrowe i smaczne posiłki. Nasza kuchnia bogata jest w sezonowe warzywa i owoce, z których często również Dzieci przygotowują wspólne posiłki. Stanowi to ważny element życia naszej społeczności.

Elementy Montessori

Inspirujemy się metodą Montessori, wykorzystujemy pomoce Montessori w procesie edukacji. Zależy nam także na rozwijaniu samodzielności dzieci – same nakładają sobie jedzenie, same przygotowują owoce i warzywa na przekąski, staramy się ich nie wyręczać podczas ubierania.

Oczyszczacz powietrza

Powietrze w całej placówce filtrowane jest przez profesjonalny oczyszczacz powietrza. Gdy smog na zewnątrz, my oddychamy czystym powietrzem.

Edukacja demokratyczna

Codziennie organizujemy kręgi edukacyjne, podczas którego zachęcamy (ale nie zmuszamy) dzieci do udziału. Uważamy, że rozwojowi dzieci należy przede wszystkim nie przeszkadzać. Chcemy być przy dzieciach i wspierać je w odkrywaniu własnej drogi. Inspirować, a nie stymulować.

Kontakt z naturą

Codziennie niezależnie od pogody wychodzimy na dwór. Korzystamy z placu zabaw lub wychodzimy na wycieczki do pobliskiego lasku.

Rozwój nauczycieli

Ważny jest dla nas rozwój dorosłych pracujących z dziećmi, dlatego wciąż udoskonalamy swoje umiejętności na licznych kursach, warsztatach i szkoleniach. A w codziennej pracy zapewniamy obecność psychologa, logopedy i trenera NVC (więcej w zakładce nasz zespół).

Społeczność

Ważne są dla nas relacje z rodzicami, dlatego proponujemy systematyczne spotkania w ramach budowania społeczności. Rodziców zapraszamy również na szkolenia i warsztaty.

Wycieczki i ciekawi goście

W ramach czesnego Dzieci mają możliwość uczestnictwa w wycieczkach, a także mogą korzystać z zajęć Original Play, Gordonek oraz spotkań z ciekawymi gośćmi, których zapraszamy do Zielonej Wieży.

Specjaliści

Zapewniamy konsultacje z psychologiem, logopedą i pedagogiem.

Angielski Early Stage

W naszym przedszkolu realizujemy program wg Early Stage, a zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną lektorkę. Zajęcia łączą w sobie ruch, muzykę, zabawę , przez co stają się atrakcyjnym urozmaiceniem w codziennych zajęciach.

Co wyróżnia metodę Early Stage?

Odpoczynek

W naszym planie dnia nie ma oddzielnej pory na odpoczynek, dzieci odpoczywają i śpią kiedy tego potrzebują. Podążamy za ich indywidualnymi potrzebami.

Galeria

Zespół

Nauczyciele w przedszkolu

Julia
Julia Z wykształcenia pedagog, nauczyciel wspomagający oraz nauczyciel wychowania przedszkolnego. Od kiedy pamiętam to chciałam pracować w zawodzie w którym miałabym kontakt z drugim człowiekiem. Jeszcze za czasów dzieciństwa chciałam zostać „skleparką” z biegiem czasu był pomysł aby zająć się psychologią ale summa summarum wyszło na to, że najlepiej pracuje mi się z dziećmi i właśnie w tym kierunku chcę podążać. Zaczęło się od opieki nad dzieciaczkami w fitness clubie (mamy szły ćwiczyć a ja w tym czasie sprawowałam nad dziećmi pieczę). Potem wylądowałam w Zespole żłobków jako opiekun dzienny dla dzieci do lat 3 i przez 7 lat pracowałam z maluszkami. A dziś jestem tu - w Zielonej Wieży we wspaniałym miejscu ze wspaniałymi ludźmi. Czemu lubię te pracę? Ciężko powiedzieć. Po prostu czuję ,że jestem we właściwym miejscu i czasie. Uwielbiam spędzać czas z dziećmi, rozmawiać, dyskutować, bawić się, kreować inny świat, czytać książki, po prostu być z nimi w tych trudnych i mniej trudnych sytuacjach, rozumieć i akceptować emocje, poznawać wzajemnie swoje granice, podążać za potrzebami i wzajemnie uczyć się siebie. Za co lubię dzieci? Za szczerość, autentyczność, elastyczność w każdej sferze, pomysłowość, niezwykłą wyobraźnię energię i radość z drobnych rzeczy. W czasie wolnym uwielbiam odpoczywać, oglądać filmy ale i też podróżować, tańczyć, śpiewać po kątach, spędzać czas z moim psem, spędzać czas z przyjaciółmi i gotować.
Karolina
Cześć! Jestem Karolina. Pracuję w Zielonej Wieży już od wielu lat. Początkowo swoją przygodę zaczynałam ze żłobkiem, potem moje serce zaprowadziło mnie do przedszkola, żeby teraz obecnie pracować w biurze i wprowadzać nowe osoby w świat Zielonej Wieży. Ważna jest dla mnie obecność jaką możemy dać drugiemu człowiekowi - czy to dużemu czy małemu. Moment, w którym dwie osoby mogą nawiązać prawdziwy kontakt, jest dla mnie siłą napędową w codziennej pracy. Wierzę w świat, w którym człowiek człowiekowi człowiekiem. Prywatnie jestem mamą wspaniałej nastolatki, która jest dla mnie największą nauczycielką. Kocham przebywać wśród natury, z dala od zgiełku miasta, ładując swoje baterie otaczającą przyrodą.
Klaudia
Hejo, jestem Klaudia. Jestem nauczycielką z sali pomarańczowej. Stawiam na wychowanie i edukację poprzez wielozmysłowe poznawanie świata, ale tym samym... siebie. Zapraszam dzieci do eksplorowania wszystkimi zmysłami. Świat ma swój początek w przyrodzie i wiele dziedzin edukacji także, dlatego i ode mnie dzieci będą dostawały zaproszenie do poznawania świata przyrody, do kontaktu z nim, a następnie do wyodrębniania w nim matematyki, historii, mierzenia czasu, myślenia przyczynowo-skutkowego. To wygląda jak zabawa i zabawą jest, ale także przemyślanym procesem edukacyjnym w który kosmicznie, nieskończenie wierzę.
Martyna
Jestem osobą odpowiedzialną, dobrze zorganizowaną oraz cierpliwą. W kontaktach z dziećmi staram się dostrzegać, rozumieć i reagować na ich emocje i potrzeby. W swojej pracy często odnoszę się do pedagogiki zabawy, która jest naturalną formą aktywności dziecka. Cenię sobie również aktywność fizyczną, ponieważ uważam, że ruch wyzwala w przedszkolakach największą siłę i kreatywność. Priorytetem dla mnie jest stwarzanie w grupie poczucia bliskości, zaufania i bezpieczeństwa.
Olga
Cześć, tu Olga. Znajdziecie mnie w w zielonej sali. W mojej pracy uwielbiam patrzeć i obserwować jak dzieci całym sobą doświadczają i eksplorują otoczenie. Ważne jest dla mnie dostrzeganie małych promyków ciekawości, jakie budzą w nich najróżniejsze rzeczy, sytuacje oraz tematy. Staram się za tym podążać. Bardzo cenię sobie dostosowaną przestrzeń - aby samodzielnie i nieskrępowanie mogły w niej działać, kontakt z naturą/przyrodą, która wzniosła i surowa jest prawdziwą nauczycielką i wychowanie przez sztukę - dostrzeganie i przeżywanie wszelkiego otaczającego piękna: wytworów ludzkiej pracy, natury. Stwarza się wtedy niezwykłe miejsce do podejmowania własnych aktywności twórczych oraz pole na rozwój emocjonalny, umiejętność wyrażania siebie samego. W przedszkolu aby to wszystko mogło się dziać, najpierw potrzebna jest bezpieczna relacja. Ważne jest dla mnie odnalezienie z dziećmi własnych ścieżek do siebie, indywidualnych sposobów na kontakt i bliskość. Wtedy w dużym komforcie możemy iść dalej ❤ uściski ❤
Paulina
Jestem nauczycielem z dziesięcioletnim stażem w pracy z dziećmi. Zawsze staram się zaszczepić u moich podopiecznych potrzebę doświadczania oraz budować atmosferę zaufania i bezpieczeństwa - są one wg mnie podstawą ich wszechstronnego rozwoju. Uwielbiam wykonywać prace plastyczne oraz sensoryczne z maluchami. W życiu prywatnym jestem mamą szesnastomiesięcznego synka. Kocham podróżować.
Paulina
Jestem Paulina! Możecie znaleźć mnie w sali zielonej 🙂 Uwielbiam czytać książki Waszym Pociechom, zagłębiać się z nimi w niesamowite rozmowy i rozwijać Ich wyobraźnię na każdy możliwy sposób! Wierzę, że my również możemy się wiele nauczyć od dzieci i staram się być nauczycielką, która zawsze jest obecna dla dziecka i dostępna przy każdej przeżywanej przez nich emocji.
Wiktoria
Mam na imię Wiktoria. Ukończyłam Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie na kierunkach filologia polska oraz pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Moje doświadczenie zawodowe w pracy ma już 8 lat. W pracy z dziećmi najbardziej cenie kreatywność i spontaniczność działania oraz szczerość moich towarzyszy. Uwielbiam z nimi tańczyć, tworzyć i eksperymentować plastycznie. Jestem osobą otwartą na ludzi, komunikatywną, empatyczną, zdyscyplinowaną i dbającą o detale zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym. Lubię spędzać czas wolny z rodziną i przyjaciółmi, często na świeżym powietrzu. W wolnych chwilach relaksuje mnie czytanie, słuchanie podcastów, gotowanie i pieczenie. W życiu cenie wartości rodzinne, poczucie bezpieczeństwa i radość z małych rzeczy. Staram się kierować wdzięcznością i odważnie podążać przed siebie zdobywając kolejne osobiste i zawodowe szczyty.

Nauczyciele w żłobku

Agata
  • Ukończyła kurs „Montessori dla najmłodszych” organizowanego przez Polski Instytut Montessori, prowadzony przez Laurę Dupree
  • Ukończyła szkolenie Self-Reg
  • Obecnie w trakcie kursu Podstawowego NVC u Anny Mills
  • Absolwentka studiów wyższych
Zawodową przygodę pracy z małymi dziećmi zaczęłam dopiero w Zielonej Wieży, jednak w życiu prywatnym dzieci towarzyszą mi odkąd pamiętam. Jestem mamą dwóch córek i to jest największa przygoda i ogromne wyzwanie jednocześnie. Moja filozofia wychowania/edukacji opiera się na miłości i szacunku do dziecka jako odrębnej istoty. W czasie wolnym dużo czytam, relaksuję się też przy pracach ręcznych (szycie, rękodzieło, drobne majsterkowanie). Ostatnio zaś odkryłam wekowanie. Tym wszystkim pragnę dzielić się z Dziećmi w Zielonej Wieży.
Agnieszka
Z Zieloną Wieżą jestem związana od początku jej istnienia. Śmiało mogę powiedzieć, że jest moim drugim domem. W pracy z najmłodszymi dziećmi nieustannie fascynuje mnie niesamowity rozwój jakiego dokonują one w czasie swoich pierwszych lat życia. To dla mnie zawsze ogromna przyjemność być świadkiem zdobywania przez nich nowych umiejętności, pierwszych zachwytów i nieograniczonej ciekawości świata. Prywatnie jestem mamą energicznej dwójki: Jasia i Lili. . W wolnych chwilach piekę ciasta, czytam książki, spaceruję.
Daniela
Nazywam się Daniela, jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Specjalizacje, jakie ukończyłam to surdopedagogika, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Swoją przygodę pracy z dziećmi zaczęłam jako opiekunka dziecięca, mam w tym 10-letnie doświadczenie. Najbardziej cenię sobie budowanie bliskiej relacji z dzieckiem opartej na empatii, uważności na emocje oraz indywidualnym podejściu do jego potrzeb. Kocham zabawy na dworze, w błocie, zabawy ruchowe oraz te z kartką i kredką 🙂 Mam w sobie dużo energii, cierpliwości i empatii. Na co dzień kocham sport oraz spacery po górach. W życiu stawiam na wzajemny szacunek, tolerancje, zaufanie oraz uważności na emocje drugiego człowieka.
Natalia
Pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi zdobywałam na Ukrainie, gdzie pracowałam z dziećmi w wieku od 6 do 16 roku życia. W ciągu ostatnich dwóch lat miałam szczęście pracować w grupie przedszkolnej z dziećmi różnych narodowości, co dało mi możliwość poznania ich kultur i tradycji. W swojej pracy bazuję na budowaniu szczerych relacji z dziećmi. Każde dziecko jest inne, dlatego ważne jest dla mnie dbanie o indywidualne podejście do jego potrzeb. Staram się stworzyć dzieciom przestrzeń dla rozwoju ich procesów poznawczych, logicznego myślenia, samodzielności, wyrażania własnych myśli, kształtowania umiejętności obserwacji, rozumienia zjawisk zachodzących dookoła nich. Pomaga mi w tym kreatywne podejście do zabawy, bajkoterapia, zabawy ruchowe na świeżym powietrzu, elementy artterapii. Ważne jest dla mnie, by nie dawać dzieciom gotowych rozwiązań, tylko wesprzeć je w podejmowaniu ich własnych wyborów.
Ula
Ukończyłam kurs Montessori toddlers w Centrum Edukacji Montessori i jestem trenerem I stopnia Smyko- multisensoryki® Pedagogika Montessori pojawiła się w moim życiu wraz z narodzinami pierwszej córki. Od tego czasu zgłębiam i wdrażam w życie filozofię Marii Montessori oraz rodzicielstwa bliskości. Z czasem zamieniłam międzynarodową korporację na rzecz pracy z dziećmi. Dzięki czemu dotychczasowa pasja zamieniła się w sposób na życie. Podczas opieki nad dziećmi, wykorzystuję swoją dobrą znajomość języka angielskiego, wyznając zasadę, że każda okazja jest odpowiednia do rozpoczęcia przygody z językiem obcym. Bardzo lubię czytać książki dla dzieci i często wykorzystuję ich fabułę podczas zajęć. Gdy tylko mogę uciekam od miejskiego zgiełku do lasu, pod namiot lub na działkę aby być blisko przyrody. To daje mi mnóstwo inspiracji.

Wsparcie nauczycieli

Agnieszka
  • Certyfikowana trenerka Porozumienia Bez Przemocy (NVC)
  • Coach i psycholog
„W życiu szukam współodczuwania, przepływu między sobą a innymi ludźmi opartego na wzajemnym dawaniu z otwartym sercem” Marshall B. Rosenberg Od 2014r. na stałe współpracuje z Zieloną Wieżą, gdzie wspiera kadrę w codziennej pracy, uczestniczy w spotkaniach zespołu i prowadzi dla zespołu krótkie warsztaty z zakresu Porozumienia Bez Przemocy. Prywatnie mama dwójki dzieciaków, jej największych nauczycieli empatii i szczerości.
Grażyna
Nazywam się Grażyna Czernecka, jestem absolwentką Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Śląskim, ukończyłam kurs dla nauczycieli Montessori i przez dwa lata byłam wychowawcą grupy przedszkolnej w Szkole „No Bell” w Konstancinie Jeziornej (zwycięzca Edumission 2017).  Wkrótce uzyskam dyplom psychotraumatologa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jestem certyfikowanym terapeutą EMDR. Od 2008 roku pracuję jako psycholog z dziećmi oraz osobami dorosłymi, prowadzę zajęcia edukacyjne dotyczące emocji oraz sposobów radzenia sobie z nimi. Diagnozuję trudności dzieci w wieku przedszkolnym, pracuję indywidualnie z dziećmi i młodzieżą. Ważne jest dla mnie zrozumienie osób, z którymi pracuję, ustalenie wspólnych celów, budowanie szczerej i wspierającej relacji oraz poprawa jakości życia dziecka, rodziców oraz innych osób mu bliskich. Staram się przyjmować szeroką perspektywę, obserwuję zachowania dziecka, interesuje mnie także przestrzeń je otaczająca i jej wpływ. W swojej pracy wykorzystuję techniki poznawczo-behawioralne, korzystam także z metod mindfullnes, Porozumienia bez Przemocy, pracy z ciałem, Treningu Zastępowania Agresji, Alternatywnych Metod Komunikacji z Dzieckiem, Metody Dobrego Startu. Jestem ogromną fanką jogi i roślin. Będę dostępna w przedszkolu od poniedziałku do środy, zapraszam rodziców do kontaktu.
Kasia
  • Certyfikowana nauczycielka Montessori dzieci w wieku 0-3 po rocznym kursie prowadzonym przez Laurę Dupree w ramach Polskiego Instytutu Montessori
  • Trenerka Familylab Polska, prowadzi seminaria inspirowane wartościami duńskiego pedagoga Jespera Juula
  • Absolwentka szkolenia Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów
  • Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu diagnozy klinicznej w praktyce psychologicznej na Uniwersytecie SWPS
  • Ukończyła roczny Intensywny Kurs NVC prowadzony przez Zofię Schacht Petersen i Karstena Schacht Petersena w ramach Szkoły Empatii
  • Odbyła szkolenia z Porozumienia bez Przemocy prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.
  • Odbyła szkolenia dotyczące pracy ze złością i przekonaniami prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Agnieszkę Pietlicką
  • Ukończyła kurs pedagogiki Marii Montessori prowadzony przez Polski Ośrodek Montessori i Fundację „Daj mi czas”
  • Uczestniczyła w konferencji organizowanej przez Familylab „Przestrzeń dla nauczyciela” i szkoleniu prowadzonym przez Helle Jensen, duńską psycholożkę i terapeutkę rodzinną
  • Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi- jako niania (również dziecka autystycznego), wolontariuszka w Domu Dziecka, współprowadząca warsztaty psychoprofilaktyczne w szkołach podstawowych i gimnazjach
  • Prowadzi konsultacje indywidualne, warsztaty dla rodziców dotyczące pedagogiki Montessori
  • Odbyła szkolenie dla profesjonalistów – seksualność dzieci i młodzieży
Całym sercem zgadzam się ze słowami Janusza Korczaka, że kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat, dlatego staram się, żeby w mojej pracy z najmłodszymi nie zabrakło pozytywnej energii, serdeczności, uważności, wyrozumiałości i poczucia humoru. Jako psycholog cenię sobie podejście systemowe, dlatego ważny jest dla mnie kontakt nie tylko z dziećmi, ale też z ich rodzicami. Kontakt z dziećmi inspiruje mnie do nieustannej pracy nad sobą, pozwala na pogłębienie kontaktu ze swoimi potrzebami, uruchamia pokłady wrażliwości, autentyczności i empatii. Prywatnie jestem mamą Julki, pochłaniam książki w ilościach hurtowych, eksperymentuję z kuchnia wegańską i jestem uzależniona od szkolenia się.

Szukamy doświadczonych pedagogów, którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu.

Zapisy

Rekrutacja trwa. Zainteresowanych zapisaniem dziecka
do Zielonej Wieży prosimy o kontakt z nami.

Jak jest u nas?

„Zdecydowałam się na zmianę żłobka, bo pierwszy wybór okazał się nietrafiony. Szukałam długo aż znalazłam Zieloną Wieżę. Miejsce, które dba o potrzeby dzieci i dorosłych. Miejsce, w którym czujemy się bezpieczni i zauważeni. Społeczność Zielonej Wieży związana jest z wartościami Rodzicielstwa Bliskości, NVC i podejściem demokratycznym – społeczność czyli zarówno kadra jak i rodzice, co jest niesamowite i wciąż rzadkie. W Zielonej Wieży czuję się jak w drugim domu. Poza powyższymi wartościami bardzo zależało mi na tym, aby moje dziecko miało dostęp do zdrowej, dobrze zbilansowanej diety wegetariańskiej i nie dość, że tak tu jest to jeszcze rozmawiamy za każdym razem kiedy pojawia się sytuacja, w której moje dziecko sięga po mięso. Wszystkie rozmowy opierają się na otwartości, ciekawości i wzajemnym szacunku za co jestem ogromnie wdzięczna i szczerze wszystkim polecam to miejsce!”

„Dwoje moich dzieci uczęszcza do Zielonej i nie wyobrażam sobie obecnie innego miejsca do zostawiania ich na czas mojej pracy. Trzecie też tam będzie chodziło. Kadra dobrze wykwalifikowana, wszystko da się bez problemu załatwić i dogadać. Każde dziecko traktowane indywidualnie według potrzeb rodzica.”

„Jestem z Zieloną Wieżą od 2016 roku i nie żałuje ani minuty. Z roku na rok jest nam tam coraz lepiej, jestem szczęśliwa, że moje dzieci zdobywają doświadczenia i wiedzę w bezpiecznej przestrzeni. Rewelacyjna opieka, nigdzie nie dostaje takiego wsparcia jak tam, ja jako rodzic ja jako osoba i moje dzieci. Ja kocham to miejsce, jest to nasz drugi dom ♥♥♥♥♥♥”

„Nasze dziecko jest myślące, samodzielne, wie czego chce, jest w kontakcie ze swoimi uczuciami, odkrywa nowe inspirujące rzeczy, ćwiczy jogę. Duuuuuuża w tym zasługa Zielonej Wieży. Tego jakie jest i jakich wspaniałych pedagogów i opiekunów gromadzi.”

Idee, które nas inspirują

Żaden nurt i podejście pedagogiczne nie jest dla nas dogmatem. Jest nim szacunek dla podmiotowości i wolności drugiego człowieka – dziecka, które znajdzie się z nami w Zielonej Wieży.

Najwięcej zaczerpnęliśmy z nurtów:

RODZICIELSTWA BLISKOŚCI

Przede wszystkim wiarę w moc budowania prawdziwej relacji opartej na szacunku do drugiego człowieka, choćby bardzo jeszcze młodego.

EDUKACJI DEMOKRATYCZNEJ

Przekonanie, że dzieci nie trzeba zachęcać do poznawania świata i nauki – wystarczy im tego nie utrudniać.

PEDAGOGIKI JESPERA JUULA

Wartości proponowane przez Jespera Juula - równa godność, odpowiedzialność osobista, integralność i autentyczność.

POROZUMIENIA BEZ PRZEMOCY

Wrażliwość na wzajemne potrzeby i empatyczne, prawdziwe usłyszenie drugiego człowieka.

PEDAGOGIKI MARII MONTESSORI

Uważną obserwację i podążanie za aktualnymi, indywidualnymi potrzebami i zainteresowaniami każdego dziecka.

Opłaty

aktualnosci
  • Żłobek:

pakiet 08.30 – 15.30  czesne 2500 zł miesięcznie + wyżywienie 20 zł za dzień

  • Przedszkole :

pakiet 08.30 – 16.30 czesne 2300 zł miesięcznie + wyżywienie 25 zł za dzień

Zniżka na czesne dla kolejnego dziecka z rodziny.

Opłata rejestracyjna w wysokości 995 zł.

Kontakt

Zielona Wieża Bielany
Przedszkole i żłobek

ul. Wergiliusza 5, Warszawa
506 964 531
[email protected]


    ŻłobekPrzedszkole


    FacebookZnajomiWyszukiwarka internetowa (prosimy o podanie wyszukiwanej frazy w polu Inne)Inne (jakie?)

    Przechodząc do dalszej części formularza potwierdzają Państwo zapoznanie się z Obowiązkiem informacyjnym Zielona Wieża Sp. z o. o.

    Rozwiń treść - Obowiązek informacyjny Zielona Wieża Sp. z o. o.

    Rozumiem, przejdźmy dalej ⮞

    Przedszkole Zielona Wieża uzyskała wsparcie finansowe w ramach Priorytetu 3 „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025”, którego celem jest zakup książek dla przedszkola będących nowościami wydawniczymi dla dzieci w wieku 3 – 6 lat oraz realizacja działań promujących czytelnictwo. Całkowita wartość dofinansowania wynosi: 3 125,00 zł. z czego 80% pochodzi z budżetu państwa, 20% stanowi wkład własny.