Zielona Wieża Bielany to miejsce, gdzie dzieci i dorośli mogą być w pełni sobą, a ich potrzeby są tak samo ważne. Uczymy się od siebie nawzajem o emocjach, granicach, potrzebach, wartościach i o tym, co pomaga budować relacje. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i troskę o siebie i otaczający nas świat. Pełnymi garściami czerpiemy z porozumienia bez przemocy, rodzicielstwa bliskości, pedagogiki Marii Montessori, edukacji demokratycznej i myśli Jespera Juula.

Grupy międzywiekowe

Indywidualny tok adaptacji

Każde nowo przybyłe Dziecko uczestniczy w indywidualnie zaplanowanym procesie adaptacji, w którym towarzyszy mu Rodzic – tak długo, jak jest to potrzebne. Jesteśmy uważni i elastyczni, dostosowujemy otoczenie i działanie do konkretnego człowieka. W naszym przedszkolu i żłobku rekrutacja jest całoroczna.

Zielona Wieża Bielany
Zielona Wieża Bielany
Zielona Wieża Bielany
Zielona Wieża Bielany

Nasza oferta

Własny plac zabaw

Stałą aktywnością dnia jest spędzanie czasu na świeżym powietrzu (o każdej porze roku – ponieważ wychodzimy z założenia, że nie ma złej pogody, są tylko nieodpowiednie ubrania). Posiadamy własny plac zabaw, a także wybieramy się na wycieczki i korzystamy z okolicznych atrakcji.

Własna kuchnia

Posiadamy własną kuchnię. Na miejscu przygotowujemy zdrowe i smaczne posiłki. Nasza kuchnia bogata jest w sezonowe warzywa i owoce, z których często również Dzieci przygotowują wspólne posiłki. Stanowi to ważny element życia naszej społeczności.

Elementy Montessori

Inspirujemy się metodą Montessori, wykorzystujemy pomoce Montessori w procesie edukacji. Zależy nam także na rozwijaniu samodzielności dzieci – same nakładają sobie jedzenie, same przygotowują owoce i warzywa na przekąski, staramy się ich nie wyręczać podczas ubierania.

Oczyszczacz powietrza

Powietrze w całej placówce filtrowane jest przez profesjonalny oczyszczacz powietrza. Gdy smog na zewnątrz, my oddychamy czystym powietrzem.

Edukacja demokratyczna

Codziennie organizujemy kręgi edukacyjne, podczas którego zachęcamy (ale nie zmuszamy) dzieci do udziału. Uważamy, że rozwojowi dzieci należy przede wszystkim nie przeszkadzać. Chcemy być przy dzieciach i wspierać je w odkrywaniu własnej drogi. Inspirować, a nie stymulować.

Kontakt z naturą

Codziennie niezależnie od pogody wychodzimy na dwór. Korzystamy z placu zabaw lub wychodzimy na wycieczki do pobliskiego lasku.

Rozwój nauczycieli

Ważny jest dla nas rozwój dorosłych pracujących z dziećmi, dlatego wciąż udoskonalamy swoje umiejętności na licznych kursach, warsztatach i szkoleniach. A w codziennej pracy zapewniamy obecność psychologa, logopedy i trenera NVC (więcej w zakładce nasz zespół).

Społeczność

Ważne są dla nas relacje z rodzicami, dlatego proponujemy systematyczne spotkania w ramach budowania społeczności. Rodziców zapraszamy również na szkolenia i warsztaty.

Wycieczki i ciekawi goście

W ramach czesnego Dzieci mają możliwość uczestnictwa w wycieczkach, a także mogą korzystać z zajęć Original Play, Gordonek oraz spotkań z ciekawymi gośćmi, których zapraszamy do Zielonej Wieży.

Specjaliści

Zapewniamy konsultacje z psychologiem, logopedą i pedagogiem.

Własna sala zabaw

Dysponujemy dużą salą do zabaw ruchowych, przystosowaną zarówno do zajęć zorganizowanych (Gordonki, zajęcia metoda Original Play), jak i swobodnego spędzania czasu według potrzeb i chęci Dziecka.

Odpoczynek

W naszym planie dnia nie ma oddzielnej pory na odpoczynek, dzieci odpoczywają i śpią kiedy tego potrzebują. Podążamy za ich indywidualnymi potrzebami.

Galeria

Zespół

Nauczyciele w przedszkolu

Gabriela
Jestem absolwentką studiów z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim. Przez dwa lata studiowałam również terapię pedagogiczną. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam zarówno jako niania, jak i wychowawca grup przedszkolnych w różnym wieku. W swoich działaniach jako nauczyciel, staram się zauważać aktualne potrzeby dziecka, być wsparciem, kiedy to potrzebne i równym towarzyszem codziennych przeżyć i odkryć. Na co dzień w pracy czerpię z założeń Marii Montessori, przy czym staram się tworzyć środowisko przyjazne dzieciom, zachęcające do samodzielności. Ważne jest dla mnie budowanie relacji opartych na szacunku i zaufaniu. W wolnych chwilach maluję obrazy akrylowe, co pozwala mi odnaleźć w sobie spokój i naładować baterie. W związku z tym, w pracy z dziećmi często proponuję aktywności plastyczne i zabawy sensoryczne.
Karolina
Nazywam się Karolina. Jeszcze studentka psychologii, zgłębiająca tajniki NVC oraz rodzicielstwa bliskości. Ważne są dla mnie równość, empatia, szczerość i otwartość na drugą osobę. Prywatnie jestem szczęśliwą osobą, która odnalazła swoje miejsce na świecie. Wspierana przez wiele osób, mam siłę i energię do dawania tego co we mnie najlepsze. Razem przez życie maszeruje ze mną moja Córka, która jest dla mnie najważniejszą zewnętrzną motywacją. Dzięki Niej, jestem gdzie jestem i dzięki Niej mam siłę i odwagę by iść dalej, doświadczając wciąż więcej. Cenię sobie chwile na świeżym powietrzu. Uwielbiam książki - zarówno te o dzieciach jak i beletrystykę. W Zielonej Wieży mam możliwość doświadczania obecności drugiego człowieka - obserwuję rozwój moich podopiecznych, dając im miejsce do wyrażania swoich potrzeb. Ukończyłam szkolenia:
  • szkolenie trenerskie fundacji Family Lab
  • Seksualność dzieci i młodzieży prowadzone przez Agnieszkę Stein
  • kurs trenera 1 stopnia zajęć Sensoplastyka
  • język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą organizowaną przez Wyspę Zmian
  • szkolenie Kręgi Naprawcze jako forma rozwiązywania konfliktów
  • intensywny kurs NVC "Kompas-od strachu do wolności" u Arniny Kashtan
Maria
Pracuję z dziećmi od 13 lat, przede wszystkim jako niania w duchu NVC i Rodzicielstwa Bliskości, a także animatorka zajęć kreatywnych. Uważam, że tworzenie bezpiecznej empatycznej przestrzeni i oddawanie dzieciom sprawczości jest kluczowe, żeby rozwijały się prawidłowo i budowały relacje oparte na wzajemnym szacunku – zarówno z rówieśnikami, jak i otaczającymi je dorosłymi. Tworzenie małych społeczności, w których każda osoba może być sobą, to dla mnie początek pozytywnej zmiany społecznej. Chcę współtworzyć miejsca, w których nie reprodukuje się uprzedzeń i stereotypów, a wspiera współpracę, równość i wolność w doświadczaniu i uczeniu się od siebie, a także w badaniu granic i ich stawianiu. Marzę o tym, żeby dzieci niezależnie od stopnia uprzywilejowania w społeczeństwie miały szansę doświadczyć takiego podejścia w placówkach edukacyjnych i szerzej, w relacjach nawiązywanych w życiu. Praca z dziećmi, ich szczerość i niekonwencjonalne myślenie, sprawiają, że ciągle z nowych perspektyw mogę patrzeć na siebie i świat. Dlatego wspólny czas to dla mnie przyjemność i przygoda.
Marta
Jestem nauczycielem i terapeutą pedagogicznym, prywatnie mamą trzylatka. Zielona Wieża to miejsce w którym dzielę się 10-letnim doświadczeniem w pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi. Dzieci pokazują mi najwięcej o sobie samej i motywują do ciągłego rozwoju. Obecnie współpracuję również z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną. Ukończyłam szkolenia:
  • I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
  • „NVC w relacjach” prowadzony przez Olę Bagińską
  • „Przyjaciele Zippego” – program promocji zdrowia psychicznego
  • „Vademecum nauczyciela rozpoczynającego pracę z osobami ze spektrum zaburzeń autystycznych”
  • „Trening Umiejętności Społecznych” Fundacji Synapsis
  • „Trening Umiejętności Psychospołecznych”
  • „Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, z uwzględnieniem Zespołu Aspergera”
  • „Elementarz rewalidacji. Niezbędnik wiedzy o różnych technikach terapeutycznych” i wiele innych.
Natalia

Jeszcze jako licealistka zostałam wolontariuszką w Domu Dziecka. Wtedy właśnie nabrałam głębokiego przekonania, że moja praca zawodowa będzie związana z dziećmi. W międzyczasie skończyłam studia pedagogiczne i zaczęłam współpracę z fundacjami na rzecz Domów Dziecka.

Prywatnie jestem mamą pięcioletniej Nikoli i dwuletniej Mai. Na co dzień towarzyszą nam dwa psy, a czasem też koty, dla których jesteśmy Domem Tymczasowym. Mój świat wypełniają zwierzęta, długie spacery i książki. Tym co kocham, staram się dzielić z dziećmi w Zielonej Wieży. Całkiem niedawno odkryłam, że frajdę sprawia mi pieczenie ciast.

Olga

Nazywam się Olga Mostowska. Jestem studentką pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Prywatnie mamą 3-letniej Jagody. Uwielbiam spędzać czas z dziećmi. Patrzeć i obserwować jak całym sobą doświadczają i eksplorują otoczenie. Ważne jest dla mnie dostrzeganie małych promyków ciekawości, jakie budzą w nich najróżniejsze rzeczy, sytuacje oraz tematy. Staram się za tym podążać. Jestem pasjonatką Metody Marii Montessori, dużo czytam i szkolę się w tym temacie. W pracy z dziećmi cenię sobie przestrzeń, dostosowaną do najmłodszych - aby samodzielnie i nieskrępowanie mogły w niej działać, kontakt z naturą/przyrodą, która sama w sobie jest prawdziwą nauczycielką i wychowanie przez sztukę, które moim zdaniem uwrażliwia na otaczające nas piękno, otwiera na nowe doświadczenia i rozwija emocjonalnie.

Zielona Wieża to przedszkole, które inspiruje mnie od dawna i bardzo się cieszę, że od teraz mogę być jego częścią. Chciałabym dać od siebie to co najlepsze oraz dalej uczyć się i rozwijać.

Nauczyciele w żłobku

Agata
  • Ukończyła kurs „Montessori dla najmłodszych” organizowanego przez Polski Instytut Montessori, prowadzony przez Laurę Dupree
  • Ukończyła szkolenie Self-Reg
  • Obecnie w trakcie kursu Podstawowego NVC u Anny Mills
  • Absolwentka studiów wyższych
Zawodową przygodę pracy z małymi dziećmi zaczęłam dopiero w Zielonej Wieży, jednak w życiu prywatnym dzieci towarzyszą mi odkąd pamiętam. Jestem mamą dwóch córek i to jest największa przygoda i ogromne wyzwanie jednocześnie. Moja filozofia wychowania/edukacji opiera się na miłości i szacunku do dziecka jako odrębnej istoty. W czasie wolnym dużo czytam, relaksuję się też przy pracach ręcznych (szycie, rękodzieło, drobne majsterkowanie). Ostatnio zaś odkryłam wekowanie. Tym wszystkim pragnę dzielić się z Dziećmi w Zielonej Wieży.
Daniela
Nazywam się Daniela, jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Specjalizacje, jakie ukończyłam to surdopedagogika, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Swoją przygodę pracy z dziećmi zaczęłam jako opiekunka dziecięca, mam w tym 10-letnie doświadczenie. Najbardziej cenię sobie budowanie bliskiej relacji z dzieckiem opartej na empatii, uważności na emocje oraz indywidualnym podejściu do jego potrzeb. Kocham zabawy na dworze, w błocie, zabawy ruchowe oraz te z kartką i kredką 🙂 Mam w sobie dużo energii, cierpliwości i empatii. Na co dzień kocham sport oraz spacery po górach. W życiu stawiam na wzajemny szacunek, tolerancje, zaufanie oraz uważności na emocje drugiego człowieka.
Kasia
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3, w Punktach Opieki Dziennej w Warszawie
  • ukończone certyfikowane szkolenie na Opiekuna dzieci do lat 3
Mam umysł analityczno-humanistyczny, ale przede wszystkim niepokorny i otwarty. Łączę w sobie umiejętności i doświadczenia zdobyte w dwóch odmiennych środowiskach. Wykształcenie ekonomiczne oraz 9 lat pracy w dziale Public Relations w międzynarodowej korporacji nauczyły mnie, jak w skuteczny sposób osiągać cele, będąc częścią struktur systemowych. Praca z dziećmi to dla mnie przede wszystkim szkoła wrażliwości i uważności na człowieka jego emocje, uczucia i wartości. Czerpiąc z obydwu doświadczeń, dziś wybieram pracę z ludźmi. Chcę wspierać ich rozwój wewnętrzny, by umieli rosnąć w siłę w zewnętrznym świecie. Najchętniej pracuję z dziećmi i młodzieżą, czyli „człowiekiem rosnącym”. Chociaż prawda jest taka, że każdy z nas rośnie każdego dnia jeśli tylko chce.
Klaudia
Mam na imię Klaudia i mam 25 lat. Z wykształcenia jestem surdopedagogiem, pedagogiem specjalnym. W życiu cenię przede wszystkim prawo do wolności wyborów, szanowania własnych i cudzych granic oraz realizacji potrzeb. Jestem bardzo blisko z naturą, fascynuje mnie leśna edukacja, spędzanie czasu na powietrzu, kontakt z przyrodą. W pracy z dziećmi stawiam przede wszystkim na samodzielność, naukę poprzez doświadczanie, działanie, cieszy mnie mocno sprawczość u moich podopiecznych, staram się widzieć ich strefę najbliższego rozwoju i w takim obszarze tworzyć prowokacje do doświadczania i uczenia się. Nie straszna mi żadna pogoda, brudne ręce i ubrania, uwielbiam sensoryczne zabawy z dziećmi, doświadczanie wszystkimi zmysłami. Od 18 roku życia pracuję jako opiekunka dziecięca oraz dorywczo jako animatorka urodzinowa. Mam w sobie wiele pokładów empatii, cierpliwości, jestem świadomym swoich potrzeb człowiekiem. Staram się wychodzić na przeciw własnym potrzebom, dbam o samoregulację i tego pragnę uczyć dzieci. Być obok. Słuchać. Towarzyszyć w trudnych chwilach i przeżywać z nimi radości. Dawać narzędzia, ale nie gotowe rozwiązania. Pozwalać dzieciom wydeptywać własne ścieżki, ale utwierdzać także, że tak samo w porządku jest chodzenie już tymi wydeptanymi.
Natalia
Pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi zdobywałam na Ukrainie, gdzie pracowałam z dziećmi w wieku od 6 do 16 roku życia. W ciągu ostatnich dwóch lat miałam szczęście pracować w grupie przedszkolnej z dziećmi różnych narodowości, co dało mi możliwość poznania ich kultur i tradycji. W swojej pracy bazuję na budowaniu szczerych relacji z dziećmi. Każde dziecko jest inne, dlatego ważne jest dla mnie dbanie o indywidualne podejście do jego potrzeb. Staram się stworzyć dzieciom przestrzeń dla rozwoju ich procesów poznawczych, logicznego myślenia, samodzielności, wyrażania własnych myśli, kształtowania umiejętności obserwacji, rozumienia zjawisk zachodzących dookoła nich. Pomaga mi w tym kreatywne podejście do zabawy, bajkoterapia, zabawy ruchowe na świeżym powietrzu, elementy artterapii. Ważne jest dla mnie, by nie dawać dzieciom gotowych rozwiązań, tylko wesprzeć je w podejmowaniu ich własnych wyborów.

Wsparcie nauczycieli

Agnieszka
  • Certyfikowana trenerka Porozumienia Bez Przemocy (NVC)
  • Coach i psycholog
„W życiu szukam współodczuwania, przepływu między sobą a innymi ludźmi opartego na wzajemnym dawaniu z otwartym sercem” Marshall B. Rosenberg Od 2014r. na stałe współpracuje z Zieloną Wieżą, gdzie wspiera kadrę w codziennej pracy, uczestniczy w spotkaniach zespołu i prowadzi dla zespołu krótkie warsztaty z zakresu Porozumienia Bez Przemocy. Prywatnie mama dwójki dzieciaków, jej największych nauczycieli empatii i szczerości.
Grażyna
Nazywam się Grażyna Czernecka, jestem absolwentką Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Śląskim, ukończyłam kurs dla nauczycieli Montessori i przez dwa lata byłam wychowawcą grupy przedszkolnej w Szkole „No Bell” w Konstancinie Jeziornej (zwycięzca Edumission 2017).  Wkrótce uzyskam dyplom psychotraumatologa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jestem certyfikowanym terapeutą EMDR. Od 2008 roku pracuję jako psycholog z dziećmi oraz osobami dorosłymi, prowadzę zajęcia edukacyjne dotyczące emocji oraz sposobów radzenia sobie z nimi. Diagnozuję trudności dzieci w wieku przedszkolnym, pracuję indywidualnie z dziećmi i młodzieżą. Ważne jest dla mnie zrozumienie osób, z którymi pracuję, ustalenie wspólnych celów, budowanie szczerej i wspierającej relacji oraz poprawa jakości życia dziecka, rodziców oraz innych osób mu bliskich. Staram się przyjmować szeroką perspektywę, obserwuję zachowania dziecka, interesuje mnie także przestrzeń je otaczająca i jej wpływ. W swojej pracy wykorzystuję techniki poznawczo-behawioralne, korzystam także z metod mindfullnes, Porozumienia bez Przemocy, pracy z ciałem, Treningu Zastępowania Agresji, Alternatywnych Metod Komunikacji z Dzieckiem, Metody Dobrego Startu. Jestem ogromną fanką jogi i roślin. Będę dostępna w przedszkolu od poniedziałku do środy, zapraszam rodziców do kontaktu.
Karolina
Jestem psycholożką i logopedką pracującą w nurcie niedyrektywnym. Prowadzę diagnozę i terapię z poszanowaniem Dziecięcych granic i potrzeb. Ważne jest dla mnie, aby Dziecko i Jego Rodzice czuli się bezpiecznie i komfortowo. W swojej pracy łączę podejście logopedyczne i psychologiczne. Lubię przyglądać się rozwojowi mowy z uwzględnieniem różnych perspektyw – widząc całego małego Człowieka. Od dziesięciu lat wspieram Dzieci i Rodziców zarówno na polu logopedycznym, jak i psychologicznym współpracując z przedszkolami, szkołami oraz poradniami psychologiczno – pedagogicznymi. Szkolę również studentów kierunków psychologicznych i medycznych z zakresu komunikacji z pacjentem. Obecnie współpracuję z Uniwersytetem Medycznym w Łodzi. Swoją wiedzę i umiejętności pogłębiam i uaktualniam biorąc udział w szkoleniach i warsztatach specjalistycznych. Ukończyłam interdyscyplinarne studia doktoranckie z zakresu psychologii rozwojowej. Jestem także absolwentką szkolenia „Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów” oraz trenerką FamilyLab Polska. W szczególności interesuję się:
  • dziecięcymi lękami
  • rozwojem emocjonalnym Dzieci do 6 roku życia/regulacja emocji/samoregulacja
  • opóźnionym rozwojem mowy.
Prywatnie jestem mamą dwóch synków – Julka i Janka.
Kasia
  • Certyfikowana nauczycielka Montessori dzieci w wieku 0-3 po rocznym kursie prowadzonym przez Laurę Dupree w ramach Polskiego Instytutu Montessori
  • Trenerka Familylab Polska, prowadzi seminaria inspirowane wartościami duńskiego pedagoga Jespera Juula
  • Absolwentka szkolenia Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów
  • Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu diagnozy klinicznej w praktyce psychologicznej na Uniwersytecie SWPS
  • Ukończyła roczny Intensywny Kurs NVC prowadzony przez Zofię Schacht Petersen i Karstena Schacht Petersena w ramach Szkoły Empatii
  • Odbyła szkolenia z Porozumienia bez Przemocy prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.
  • Odbyła szkolenia dotyczące pracy ze złością i przekonaniami prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Agnieszkę Pietlicką
  • Ukończyła kurs pedagogiki Marii Montessori prowadzony przez Polski Ośrodek Montessori i Fundację „Daj mi czas”
  • Uczestniczyła w konferencji organizowanej przez Familylab „Przestrzeń dla nauczyciela” i szkoleniu prowadzonym przez Helle Jensen, duńską psycholożkę i terapeutkę rodzinną
  • Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi- jako niania (również dziecka autystycznego), wolontariuszka w Domu Dziecka, współprowadząca warsztaty psychoprofilaktyczne w szkołach podstawowych i gimnazjach
  • Prowadzi konsultacje indywidualne, warsztaty dla rodziców dotyczące pedagogiki Montessori
  • Odbyła szkolenie dla profesjonalistów – seksualność dzieci i młodzieży
Całym sercem zgadzam się ze słowami Janusza Korczaka, że kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat, dlatego staram się, żeby w mojej pracy z najmłodszymi nie zabrakło pozytywnej energii, serdeczności, uważności, wyrozumiałości i poczucia humoru. Jako psycholog cenię sobie podejście systemowe, dlatego ważny jest dla mnie kontakt nie tylko z dziećmi, ale też z ich rodzicami. Kontakt z dziećmi inspiruje mnie do nieustannej pracy nad sobą, pozwala na pogłębienie kontaktu ze swoimi potrzebami, uruchamia pokłady wrażliwości, autentyczności i empatii. Prywatnie jestem mamą Julki, pochłaniam książki w ilościach hurtowych, eksperymentuję z kuchnia wegańską i jestem uzależniona od szkolenia się.

Szukamy doświadczonych pedagogów, którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu.

Zapisy

Rekrutacja trwa. Zainteresowanych zapisaniem dziecka
do Zielonej Wieży prosimy o kontakt z placówką
Zielona Wieża Wilanów.
Obecnie prowadzimy zapisy na rok 2020 i 2021.

Jak jest u nas?

„Zdecydowałam się na zmianę żłobka, bo pierwszy wybór okazał się nietrafiony. Szukałam długo aż znalazłam Zieloną Wieżę. Miejsce, które dba o potrzeby dzieci i dorosłych. Miejsce, w którym czujemy się bezpieczni i zauważeni. Społeczność Zielonej Wieży związana jest z wartościami Rodzicielstwa Bliskości, NVC i podejściem demokratycznym – społeczność czyli zarówno kadra jak i rodzice, co jest niesamowite i wciąż rzadkie. W Zielonej Wieży czuję się jak w drugim domu. Poza powyższymi wartościami bardzo zależało mi na tym, aby moje dziecko miało dostęp do zdrowej, dobrze zbilansowanej diety wegetariańskiej i nie dość, że tak tu jest to jeszcze rozmawiamy za każdym razem kiedy pojawia się sytuacja, w której moje dziecko sięga po mięso. Wszystkie rozmowy opierają się na otwartości, ciekawości i wzajemnym szacunku za co jestem ogromnie wdzięczna i szczerze wszystkim polecam to miejsce!”

„Dwoje moich dzieci uczęszcza do Zielonej i nie wyobrażam sobie obecnie innego miejsca do zostawiania ich na czas mojej pracy. Trzecie też tam będzie chodziło. Kadra dobrze wykwalifikowana, wszystko da się bez problemu załatwić i dogadać. Każde dziecko traktowane indywidualnie według potrzeb rodzica.”

„Jestem z Zieloną Wieżą od 2016 roku i nie żałuje ani minuty. Z roku na rok jest nam tam coraz lepiej, jestem szczęśliwa, że moje dzieci zdobywają doświadczenia i wiedzę w bezpiecznej przestrzeni. Rewelacyjna opieka, nigdzie nie dostaje takiego wsparcia jak tam, ja jako rodzic ja jako osoba i moje dzieci. Ja kocham to miejsce, jest to nasz drugi dom ♥♥♥♥♥♥”

„Nasze dziecko jest myślące, samodzielne, wie czego chce, jest w kontakcie ze swoimi uczuciami, odkrywa nowe inspirujące rzeczy, ćwiczy jogę. Duuuuuuża w tym zasługa Zielonej Wieży. Tego jakie jest i jakich wspaniałych pedagogów i opiekunów gromadzi.”

Idee, które nas inspirują

Żaden nurt i podejście pedagogiczne nie jest dla nas dogmatem. Jest nim szacunek dla podmiotowości i wolności drugiego człowieka – dziecka, które znajdzie się z nami w Zielonej Wieży.

Najwięcej zaczerpnęliśmy z nurtów:

RODZICIELSTWA BLISKOŚCI

Przede wszystkim wiarę w moc budowania prawdziwej relacji opartej na szacunku do drugiego człowieka, choćby bardzo jeszcze młodego.

EDUKACJI DEMOKRATYCZNEJ

Przekonanie, że dzieci nie trzeba zachęcać do poznawania świata i nauki – wystarczy im tego nie utrudniać.

PEDAGOGIKI JESPERA JUULA

Wartości proponowane przez Jespera Juula - równa godność, odpowiedzialność osobista, integralność i autentyczność.

POROZUMIENIA BEZ PRZEMOCY

Wrażliwość na wzajemne potrzeby i empatyczne, prawdziwe usłyszenie drugiego człowieka.

PEDAGOGIKI MARII MONTESSORI

Uważną obserwację i podążanie za aktualnymi, indywidualnymi potrzebami i zainteresowaniami każdego dziecka.

Opłaty

aktualnosci

1.990 zł miesięcznie za pakiet w godzinach 8.30 -15.30; wyżywienie 15 zł za dzień
z możliwością przedłużenia pakietu od 08.00 do 16.30 płatne 10 zł za dodatkową godzinę

Zniżka na czesne dla kolejnego dziecka z rodziny.

Opłata jednorazowa, która jest połową czesnego.

Kontakt

Zielona Wieża Bielany
Przedszkole i żłobek

ul. Wergiliusza 5, Warszawa
506 964 531
[email protected]


    FacebookZnajomiWyszukiwarka internetowa (prosimy o podanie wyszukiwanej frazy w polu Inne)Inne (jakie?)

    (*) pola wymagane