Zespół - Zielona Wieża Włochy

Paulina

Pedagogiem jestem z wykształcenia jak i powołania. Ukończyłam studia w specjalizacjach: „Pedagogika Opiekuńcza i Resocjalizacyjna” na Uniwersytecie Szczecińskim oraz „Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jestem młodym i dynamicznym pedagogiem, jestem pełna ambicji i czuję potrzebę ciągłego rozwoju, dlatego dla w celu zdobycia nowej wiedzy i narzędzi do pracy jestem również w trakcie studiów podyplomowych: „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) i osób w spektrum autyzmu”. W mojej codziennej pracy najważniejsze jest nawiązanie dobrej i wyjątkowej relacji z każdym z moich unikatowych podopiecznych. Ogromną satysfakcję sprawia mi poczucie nawiązanego zaufania i nici porozumienia, którym obdarowują mnie dzieci – jest to najwyższa forma gratyfikacji mojej pracy. W przyszłości chciałabym skupić się na terapii przy użyciu artyzmu, gdzie można zaangażować wszelkie formy tworzenia sztuki. W ten sposób, każdy może znaleźć coś dla siebie, żeby wyrazić swoją wrażliwość i to jest piękne. W wolnych chwilach lubię grać na gitarze oraz hobbystycznie zajmuję się fotografią analogową.

Ola

Jestem Ola. Z wykształcenia jestem pedagogiem i terapeutą integracji sensorycznej. Uwielbiam pracę z dziećmi, można się od nich wiele nauczyć, cieszę się że mogę towarzyszyć im w odkrywaniu świata. W pracy z najmłodszymi stawiam na ich samodzielność i poczucie sprawstwa. Kieruje się hasłem „bez relacji nie ma edukacji.”

Wiem, że każda trudność ma jakąś przyczynę – wytrwale ich szukam.
Dzięki zajęciom Integracji Sensorycznej mogę skuteczniej pomagać dzieciakom w stawianiu czoła wyzwaniom jakie na nie czekają, ubierając cele terapii w świetną zabawę.
Jestem osobą otwartą, zdyscyplinowaną, empatyczna. Bardzo lubię się przytulać. Stale poszerzam swoje kwalifikacje i pogłębiam wiedzę.
Prywatnie jestem dumną mamą Zojki. Cenię sobie kontakt z przyrodą, uwielbiam zapach skoszonej trawy, wycieczki rowerowe i spacery w lesie.

Michalina

Pracuje z dziećmi od kilkunastu lat. Ma doświadczenie w pracy zarówno z niemowlętami, dziećmi, a także z dorosłymi.  Lubi pracować w interwencji logopedycznej, działa w myśl zasady lepiej zapobiegać niż leczyć.  Bliskie są jej wyzwania , współpraca z rodzicami, a także innymi specjalistami. Lubi patrzeć całościowo na dziecko.

Ukończyła liczne kursy, które pomagają jej lepiej rozumieć swoją pracę.

Przez trzy lata mieszkała na Bliskim Wschodzie gdzie stworzyła Polską Społeczną Szkołę w Arabii Saudyjskiej. Pracowała też tam jako logopeda. Z zamiłowania lubi chodzić po lesie, dlatego wróciła do kraju.

Monika

Z zamiłowania i wykształcenia jestem nauczycielką edukacji przedszkolnej, którą chciałam zostać odkąd pamiętam. Od ponad 10 lat pracuję, a właściwie współpracuje z
dziećmi. W swojej pracy podążam za dzieckiem, za jego indywidualnymi potrzebami, budowaniu z nim bliskiej i pełnej wzajemnego zrozumienia relacji. Jestem otwartą osobą o
łagodnym usposobieniu. Dzięki wieloletniej pracy z dziećmi posiadam duże pokłady cierpliwości, kreatywności, a także empatii.
Prywatnie sprawuję opiekę nad moimi dwoma adoptowanymi psami. Zannah i Jabba to ponad
50 kg czystej miłości, które codziennie testują moją cierpliwość. Hobbystycznie zajmuję się fotografią i rysunkiem.

Inga

Jestem terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej. W mojej pracy wykorzystuję też elementy terapii bilateralnej oraz neurotaktylnej.

W terapii SI najbardziej lubię to, że z założenia jest niedyrektywna – wyzwanie polega więc na tym aby podążając za dzieckiem jednocześnie osiągać wyznaczone cele terapeutyczne. Dlatego ta praca nigdy nie jest monotonna. Nie da się z góry ustalić przebiegu zajęć terapii. Nie ma dwóch identycznych sesji. Każde zajęcia to coś nowego, z każdym dzieckiem pracuje się inaczej. Nie tylko ze względu na różną specyfikę trudności z jakimi przychodzi ale też z uwagi na  indywidualne cechy osobowości, temperament i upodobania dziecka, a także jego nastrój i samopoczucie w danej chwili.

Terapia integracji sensorycznej opiera się przede wszystkim na relacji. Od tego w jakim kontakcie jestem z dzieckiem zależy powodzenie terapii. Dlatego staram się być zawsze bardzo uważna na emocje i potrzeby moich pacjentów.

Największą satysfakcję daje mi wspólne z dzieckiem pokonywanie trudności, oswajanie lęków i wspólna radość z osiąganych sukcesów. A one, jednego dnia większe, drugiego mniejsze ale zawsze są.

Thelma

My name is Thelma Tafadzwa DaCosta and am Zimbabwean by nationality and l come from a family of three and I am the only girl.With my experience with kids I just can’t get enough of teaching and being around them .It’s incredibly rewarding to witness their excitement when they learn something new and seeing them grow and develop into amazing individuals. Their energy, creativity, and unique perspectives always inspire me. Teaching allows me to make a positive impact on their lives and help shape their future. It’s truly a privilege to be a part of their educational journey.

Agata

Absolwentka Logopedii Ogólnej i Klinicznej prowadzonej przez Uniwersytet Warszawski przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończyła również studia licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność- Logopedia. Obecnie studentka Neurologopedii Profilowanej.
Doświadczenie terapeutyczne zdobywała współpracując z warszawskimi poradniami psychologiczno-pedagogicznymi gdzie była członkinią zespołów wczesnego wspomagania rozwoju, szkołą musicalową, szkołą podstawową, przedszkolami i żłobkami.
W zawodzie logopedy realizuje najważniejsze zainteresowania: pedagogiczne, medyczne i językowe. Prowadzenie terapii jest dla niej ogromną radością i pasją. Podąża za potrzebami pacjentów, stara się dawać im tyle ciepła i serdeczności, ile potrzebują.
Zajęcia, które prowadzi mają być efektywne ale też przyjemne, dlatego do każdego spotkania przygotowuje się z wielką dokładnością, dopasowując plan pracy do indywidualnych potrzeb. Wie, że za każdym problem stoi nie zawsze od razu zauważalna przyczyna, dlatego podczas diagnozy zwraca uwagę na każdy detal i przyjmuję holistyczny punkt widzenia, współpracując z innymi specjalistami. Uważa, że aby być dobrym w tym, co się robi, należy się ciągle dokształcać dlatego łączy pracę zawodową z podnoszeniem swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w różnorodnych konferencjach, szkoleniach, kursach i warsztatach.

Patrycja

Jestem Patrycja, a przy bliższym poznaniu – zazwyczaj Pati. Jestem łagodną i niezwykle wrażliwą dziewczyną, której w życiu zależy przede wszystkim na tym, aby żyć w zgodzie ze sobą i innymi ludźmi. Prawdziwie i szczerze, tworząc też jednocześnie takie relacje. Z dziećmi pracuję od ponad 2 lat – najpierw jako korepetytorka z języka angielskiego, a później przez rok w bliskościowym przedszkolu leśnym w duchu NVC (łącząc te dwie prace jednocześnie). Praca z dziećmi daje mi niesamowitą satysfakcję i radość, i śmiało mogę powiedzieć, że „kocham moją pracę”.

Uwielbiam obserwować dzieci i towarzyszyć im w procesie rozwoju. Pomagać i wspierać. Dbać o granice i pomagać je stawiać. Dzięki rocznemu stażu w przedszkolu leśnym mam nawet opanowane bieganie na bosaka po ziemi. Nawiązanie więzi z dzieckiem i jego zaufanie do mnie jest dla mnie najważniejsze. Łączę to z NVC, które wiele wniosło do mojego życia.

Prywatnie i na co dzień – kupuję zdecydowanie za dużo książek, trochę maluję obrazy i przebywam jak najwięcej czasu wśród natury. Cieszę się, że będę mogła poznać Wasze dzieci

Agnieszka

Nazywam się Agnieszka Zawadzka. Ukończyłam studia I oraz II stopnia w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Pracuję w zawodzie od kilku lat. Od zawsze chciałam być nauczycielem-praca z dziećmi to moja pasja. Prywatnie jestem miłośniczką podróżowania i poznawania innych kultur oraz tradycji.

Edyta

Doświadczona coach i mentor specjalizująca się w budowaniu relacji międzyludzkich i rozwoju osobistym człowieka zgodnym z jego najwyższym potencjałem. Zdecydowana, by towarzyszyć mu w najważniejszym okresie, czyli między 1 a 6 rokiem życia, kiedy to zachodzą wszystkie podstawowe procesy twórcze, dzięki którym kształtuje się osobowość. Zachwycona dziecięcą autentycznością i zaufaniem do życia.

Pasjonatka NVC oraz metody Montessori, których umiejętne zastosowanie „NA CZAS” staje się skutecznym narzędziem do rozwinięcia bezinteresownych, samoregulujących się, troskliwych istot ludzkich, które znają swoją wartość, potrafią rozwiązywać problemy i mają

świadomość swoich zasobów, aby prowadzić udane życie w społeczeństwie dzięki własnym wysiłkom.

Cierpliwa, empatyczna, zabawna, ale i świadoma odpowiedzialności za młodego człowieka potrafi i pragnie być towarzyszem oświetlającym mu drogę.

Absolwentka wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odważna dość, by zmienić zawód i przez podjęcie dalszej edukacji w dziedzinie nauczania, rozwoju, efektywnej komunikacji w college Chichester, Uniwersytecie Londyńskim i Uniwersytecie Chichester móc pracować z ludźmi dla ich dobra nie tylko materialnego. Obecnie w procesie certyfikacji trenera NvC. Jednocześnie nauczycielka języka angielskiego w nurcie Helen Doron. Prywatnie podróżniczka, joginka, żyjąca najbardziej jak to możliwe w zgodzie i bliskości z naturą Ziemi.