Zielona Wieża Włochy to przedszkole, w którym dzieci są po prostu ludźmi. Szacunek dla potrzeb drugiego człowieka i innych istot to podstawa naszej codzienności.

Działamy w oparciu o porozumienie bez przemocy (NVC), wartości rodzicielstwa bliskości, pedagogiki Jespera Juula, Montessori. Świadomie rezygnujemy z kar i nagród, dając dzieciom tyle wyboru w codziennych decyzjach, ile to możliwe, przy zachowaniu bezpiecznych ram i struktury, o które dbają dorośli.

Mieścimy się w domu jednorodzinnym, z ogrodem w którym spędzamy dużo czasu.
Mamy miejsce na ok. 50 dzieci
Prowadzimy dwie grupy przedszkolne mieszane wiekowo 3-6 lat.
Rekrutacje przeprowadzamy indywidualnie, przyjmujemy dzieci przez cały rok.

DWIE GRUPY RÓŻNOWIEKOWE

Mamy dwie grupy przedszkolne: niebieską (nieco młodszą) i żółtą (nieco starszą). Każda z grup ma do dyspozycji trzy sale, łazienkę i szatnię. W grupach mieszanych wiekowo jest mniej rywalizacji, młodsze dzieci mają szansę uczyć się od starszych, starsze natomiast rozwijają swoje umiejętności troski i opieki. Z naszego doświadczenia wynika, że podział na takie grupy wiekowe pozwala dostosować odpowiednio otoczenie oraz prowadzić adekwatne zajęcia edukacyjne dla dzieci.

Indywidualny tok adaptacji

Każde dziecko jest inne, dlatego również każda adaptacja przebiega inaczej. Plan ustalamy i na bieżąco modyfikujemy razem z rodzicami. Mamy otwartość na obecność rodzica (lub innego opiekuna) w trakcie adaptacji w przestrzeni przedszkola i wspieramy w tym procesie zarówno dziecko, jak i dorosłego. W jednym momencie adaptujemy tylko jedno dziecko.

Zielona_Wieża_Włochy_duże-31-1-min
Zielona_Wieża_Włochy_duże-10-1-min
Zielona_Wieża_Włochy_duże-18-1-min
Zielona_Wieża_Włochy_duże-42-1-min

Nasza oferta

uważność

Każdego dnia bierzemy pod uwagę potrzeby i możliwości wszystkich z którymi współtworzymy nasz świat – dzieci, dorosłych i wszystkich pozostałych elementów naszego małego ekosystemu.

Brak kar i nagród

Kary i nagrody mają destrukcyjny wpływ na poczucie własnej wartości i motywację wewnętrzną, dlatego świadomie z nich rezygnujemy.

Własny ogród

Nasza placówka znajduje się w cichym, wolnostojącym domu z ogrodem, w którym jest miejsce na różne atrakcje. Mamy ogromną piaskownicę, błotną kuchnię i huśtawki. Hodujemy rośliny, bawimy się wodą, korzystamy zarówno ze słońca, jak i cienia.

Angielski

Dzieciom towarzyszy nauczyciel języka angielskiego. Wprowadzamy nowy język poprzez wspólne śpiewanie i zabawę.

Zerówka

Prowadzimy zerówkę, czyli roczne przygotowanie przedszkolne. W ramach zajęć rozwijamy umiejętności z obszaru emocjonalnego, społecznego, poznawczego i fizycznego.

Kontakt z naturą

Każdego dnia wychodzimy na dwór (poza alarmem smogowym), w myśl zasady, że nie ma złej pogody, są tylko niewłaściwe ubrania. W ciepłych miesiącach na podwórku spędzamy większość dnia. Posiłki również jemy w ogrodzie.

Kadra

Współtworzymy to miejsce z kadrą, która współdzieli nasze wartości, jest autentyczna, empatyczna i dba o swój rozwój. Raz w tygodniu spotykamy się, aby omawiać bieżące sprawy, opiekować wyzwania, konsultować i wspierać się w codziennym towarzyszeniu dzieciom.

specjaliści

Zapewniamy konsultacje z psychologiem, logopedą i terapeutą integracji  sensorycznej. Rodzina to system naczyń połączonych, dlatego gdy widzimy, że trudności dzieci wynikają z szerszego kontekstu, kierujemy do odpowiednich specjalistów.

integracja sensoryczna

Dysponujemy profesjonalnie przygotowaną pracownia SI. Dzięki temu dzieci, które potrzebują wsparcia w obszarze integracji sensorycznej mają możliwość skorzystania z terapii w trakcie pobytu w przedszkolu.

Zdrowe jedzenie

Dużą wagę przywiązujemy do tego, co dzieci jedzą, bo wierzymy, że ma to ogromne znaczenie nie tylko dla ich zdrowia, ale i samoregulacji (radzenia sobie z emocjami, w myśl podejścia self-reg). Nasze dzieci karmi catering Smaki Babci Dany. Możliwe jest zamówienie wszelkich diet, również wykluczających. Szanujemy różne podejścia.

Społeczność

Rodziny, które do nas dołączają, wiele łączy. Spotykamy się regularnie, aby omówić bieżące sprawy lub zorganizować razem piknik w przedszkolnym ogrodzie. Rodziców zapraszamy również na szkolenia i warsztaty.

Odpoczynek

Dzieci, które potrzebują odpocząć, mają do dyspozycji cichą salę, gdzie mogą się wyciszyć lub uciąć sobie drzemkę. Nie mamy sztywnych godzin spania, wspieramy dzieci w rozpoznawaniu potrzeb ciała.

Galeria

Zespół

nauczyciele

Danusia
Mam na imię Danusia, po kilkuletniej pracy w korporacji postanowiłam odejść i zająć się wychowywaniem córeczki. W wypadku różnych zdarzeń skierowałam swoją uwagę w stronę zdrowego odżywiania oraz większej uważności w codziennym życiu i byciu w kontakcie ze sobą i z dzieckiem. Zapragnęłam dzielić się z innymi zdobytą wiedzą. Los skierował mnie do pracy z dziećmi. Ćwiczenia uważności, poznawanie własnego ciała poprzez dotyk, skupianie na oddechu czy masaż Dotyk Motyla to taka higiena dnia codziennego, którą staram się zarażać zwłaszcza dzieci, ponieważ kocham je i pracę z nimi. Uwielbiam naturę, ostatnio moją pasją stał się masaż Lomi Lomi Nui, który praktykuję, by przynieść ukojenie drugiemu człowiekowi. To dla mnie zaszczyt móc pracować w miejscu, w którym wyznaje się wartości bliskie moim
Edyta
Doświadczona coach i mentor specjalizująca się w budowaniu relacji międzyludzkich i rozwoju osobistym człowieka zgodnym z jego najwyższym potencjałem. Zdecydowana, by towarzyszyć mu w najważniejszym okresie, czyli między 1 a 6 rokiem życia, kiedy to zachodzą wszystkie podstawowe procesy twórcze, dzięki którym kształtuje się osobowość. Zachwycona dziecięcą autentycznością i zaufaniem do życia. Pasjonatka NVC oraz metody Montessori, których umiejętne zastosowanie „NA CZAS” staje się skutecznym narzędziem do rozwinięcia bezinteresownych, samoregulujących się, troskliwych istot ludzkich, które znają swoją wartość, potrafią rozwiązywać problemy i mają świadomość swoich zasobów, aby prowadzić udane życie w społeczeństwie dzięki własnym wysiłkom. Cierpliwa, empatyczna, zabawna, ale i świadoma odpowiedzialności za młodego człowieka potrafi i pragnie być towarzyszem oświetlającym mu drogę. Absolwentka wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odważna dość, by zmienić zawód i przez podjęcie dalszej edukacji w dziedzinie nauczania, rozwoju, efektywnej komunikacji w college Chichester, Uniwersytecie Londyńskim i Uniwersytecie Chichester móc pracować z ludźmi dla ich dobra nie tylko materialnego. Obecnie w procesie certyfikacji trenera NvC. Jednocześnie nauczycielka języka angielskiego w nurcie Helen Doron. Prywatnie podróżniczka, joginka, żyjąca najbardziej jak to możliwe w zgodzie i bliskości z naturą Ziemi.
Igor
Od zawsze uwielbiałem spędzać czas z dziećmi i nie wyobrażam sobie innej pracy. Z wykształcenia jestem pedagogiem. Już na początku studiów zorientowałem się, że moje podejście do dzieci jest odmienne od tradycyjnego. Na początku kariery zawodowej miałem szczęście i zaszczyt opiekować się dziećmi wychowywanymi w nurcie NVC. Było to niezwykle rozwojowe doświadczenie, które pozwoliło mi odnaleźć swoje powołanie. Moją życiową misją stało się szerzenie podejścia do dzieci, które pozwala im wzrastać z poszanowaniem ich podmiotowości. Możliwość pracy w miejscu, które pozwala mi na realizowanie tej wizji napawa mnie wielką radością. Moimi zainteresowaniami są: filozofia (głównie wschodnia), buddyzm, kultura japońska i aikido.
Justyna
„Odkąd skończyłam 16 lat pracowałam z dziećmi. Zaczęło się od pomocy w prowadzeniu zajęć z robotyki i „ małego chemika”. Wraz z mijającymi latami stałam się osobą, która organizuje takie zajęcia. Radość dzieci w budowaniu, malowaniu i tworzeniu różnych rzeczy uświadomiła mi, że w przyszłości chcę pracować z dziećmi. Chcę pomagać im rozwijać wyobraźnię i kreatywność. Z tego powodu również poszłam na studia pedagogiczne ze specjalizacją pomoc społeczno-wychowawcza. Przez lata studiów ani na moment nie zaprzestałam pracy z dziećmi. W okresie pandemicznym kontynuowałam ją w formie online- prowadziłam zajęcia z liczenia na liczydle japońskim, układania kostki Rubika. Jedną z najważniejszych dla mnie rzeczy to okazywanie zrozumienia w stosunku do dzieci i ich emocji. Nauczyły mnie tego praktyki w Ognisku Wychowawczym. Praca z dziećmi daje mi ogrom satysfakcji i energii, aby rozwijać swoją pasję- podróżowanie, którą chętnie podzielę się z dziećmi.”
Patrycja
Jestem Patrycja, a przy bliższym poznaniu - zazwyczaj Pati. Jestem łagodną i niezwykle wrażliwą dziewczyną, której w życiu zależy przede wszystkim na tym, aby żyć w zgodzie ze sobą i innymi ludźmi. Prawdziwie i szczerze, tworząc też jednocześnie takie relacje. Z dziećmi pracuję od ponad 2 lat - najpierw jako korepetytorka z języka angielskiego, a później przez rok w bliskościowym przedszkolu leśnym w duchu NVC (łącząc te dwie prace jednocześnie). Praca z dziećmi daje mi niesamowitą satysfakcję i radość, i śmiało mogę powiedzieć, że "kocham moją pracę". Uwielbiam obserwować dzieci i towarzyszyć im w procesie rozwoju. Pomagać i wspierać. Dbać o granice i pomagać je stawiać. Dzięki rocznemu stażu w przedszkolu leśnym mam nawet opanowane bieganie na bosaka po ziemi. Nawiązanie więzi z dzieckiem i jego zaufanie do mnie jest dla mnie najważniejsze. Łączę to z NVC, które wiele wniosło do mojego życia. Prywatnie i na co dzień - kupuję zdecydowanie za dużo książek, trochę maluję obrazy i przebywam jak najwięcej czasu wśród natury. Cieszę się, że będę mogła poznać Wasze dzieci
Dorota
Dorota jest pedagogiem z wykształcenia i zamiłowania. Ukończyła studia magisterskie w Warszawie na kierunku pedagogika resocjalizacyjna i praca socjalna, a także studia podyplomowe w zakresie pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Prywatnie mama Oli. Jest osobą otwartą, pogodną i uśmiechniętą, zawsze pełną chęci do pracy. Ambitna, zdecydowana i prawdziwie pochłonięta sprawami dzieci. W swojej pracy kieruje się przede wszystkim miłością do dziecka, kocha dzieci i pracę z nimi. Moim życiowym celem jest praca z dziećmi, która daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego. Największą nagrodą dla mnie jest uśmiech moich podopiecznych. W swojej pracy stara się, aby dziecko było szczęśliwe i czuło się dobrze w miejscu, w którym przebywa, gdyż - jak mówił Janusz Korczak - "Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat".
Kinga
Z wykształcenia jestem pedagogiem. Posiadam dwie specjalizację: animatora i menedżera kultury, oraz edukację wczesnoszkolną z wychowaniem przedszkolnym. Obie są bliskie mojemu sercu. Animator, ponieważ czuję w sobie pierwiastek artystyczny i sztuka cieszy moją duszę. Jednak to właśnie praca z dziećmi jest tym co chcę robić w życiu. Bycie z dziećmi i asystowanie im w poznawaniu pozwala mi na nowo odkrywać świat. Kocham szczerość i spontaniczność jaką mają w sobie. Co właśnie sprawia, że dzięki nim praca jest piękniejsza. Jak powiedział Konfucjusz wybierz pracę, którą kochasz a nie przepracujesz ani jednego dnia w Twoim życiu 🙂 Jestem osobą niezwykle energiczną, kreatywną, cierpliwą i entuzjastycznie nastawioną do życia. Lubię podróże małe i duże. Jestem pasjonatką tańca z wielkim serduchem dla zwierząt.
Ola
Od kiedy pamiętam opiekowałam się dziećmi i zdobywałam różnorodne doświadczenia - poprzez wolontariaty, streetworking itp. Z dużym spokojem i indywidualnością staram się podchodzić do każdego dziecka. Jestem uważna na jego emocje, potrzeby i oczekiwania. Swoją przygodę z edukacją demokratyczną zaczęłam w Fundacji Bullerbyn. Pod okiem doświadczonych psychologów i pedagogów miałam możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi. Uzyskałam certyfikat Akademii Wychowawców Bullerbyn. Brałam także udział w Szkole Trenerów Edukacji Globalnej dla Najmłodszych organizowanej przez Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła" w Łodzi współfinansowany w ramach polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Lubię kontakt z naturą. Jazda rowerem, wycieczki do lasu i wędrówki po górach, to mój sposób na regenerację sił. W wolnych chwilach gram na ukulele.
Asia
"Od kilku lat fascynuje mnie praca z drugim człowiekiem. Początkowo w praktyce miałam kontakt z osobami dorosłymi, które cierpią na problemy emocjonalne. Następnie, pracowałam z grupami osób w różnym wieku w centrum społeczno-kulturalnym we francuskich Alpach. Codzienny kontakt z rodzinami i z dziećmi dawał mi wiele radości, satysfakcji i możliwość wspólnego odkrywania otaczającej rzeczywistości. Tam obserwowałam dzieci, które mają prawo do wyrażania emocji, odkrywania świata, mylenia się i współdecydowania. Poprzez te doświadczenia zdecydowałam, że chcę pracować z dziećmi zgodnie z podejściami, opierającymi się na szacunku, otwartej komunikacji, empatii i indywidualności każdego człowieka. W marcu 2017 roku, po powrocie do Polski trafiłam do Zielonej Wieży i od tej pory towarzyszę dzieciom i ich rodzicom. W wolnym czasie zajmuję się zielarstwem a także zgłębianiem kultury i języka francuskiego."

WSPARCIE

Agata
Absolwentka Logopedii Ogólnej i Klinicznej prowadzonej przez Uniwersytet Warszawski przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończyła również studia licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność- Logopedia. Obecnie studentka Neurologopedii Profilowanej.
Doświadczenie terapeutyczne zdobywała współpracując z warszawskimi poradniami psychologiczno-pedagogicznymi gdzie była członkinią zespołów wczesnego wspomagania rozwoju, szkołą musicalową, szkołą podstawową, przedszkolami i żłobkami.
W zawodzie logopedy realizuje najważniejsze zainteresowania: pedagogiczne, medyczne i językowe. Prowadzenie terapii jest dla niej ogromną radością i pasją. Podąża za potrzebami pacjentów, stara się dawać im tyle ciepła i serdeczności, ile potrzebują.
Zajęcia, które prowadzi mają być efektywne ale też przyjemne, dlatego do każdego spotkania przygotowuje się z wielką dokładnością, dopasowując plan pracy do indywidualnych potrzeb. Wie, że za każdym problem stoi nie zawsze od razu zauważalna przyczyna, dlatego podczas diagnozy zwraca uwagę na każdy detal i przyjmuję holistyczny punkt widzenia, współpracując z innymi specjalistami. Uważa, że aby być dobrym w tym, co się robi, należy się ciągle dokształcać dlatego łączy pracę zawodową z podnoszeniem swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w różnorodnych konferencjach, szkoleniach, kursach i warsztatach.
Agnieszka
  • Certyfikowana trenerka Porozumienia Bez Przemocy (NVC)
  • Coach i psycholog
„W życiu szukam współodczuwania, przepływu między sobą a innymi ludźmi opartego na wzajemnym dawaniu z otwartym sercem” Marshall B. Rosenberg Od 2014r. na stałe współpracuje z Zieloną Wieżą, gdzie wspiera kadrę w codziennej pracy, uczestniczy w spotkaniach zespołu i prowadzi dla zespołu krótkie warsztaty z zakresu Porozumienia Bez Przemocy. Prywatnie mama dwójki dzieciaków, jej największych nauczycieli empatii i szczerości.
Inga
Jestem terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej. W mojej pracy wykorzystuję też elementy terapii bilateralnej oraz neurotaktylnej. W terapii SI najbardziej lubię to, że z założenia jest niedyrektywna - wyzwanie polega więc na tym aby podążając za dzieckiem jednocześnie osiągać wyznaczone cele terapeutyczne. Dlatego ta praca nigdy nie jest monotonna. Nie da się z góry ustalić przebiegu zajęć terapii. Nie ma dwóch identycznych sesji. Każde zajęcia to coś nowego, z każdym dzieckiem pracuje się inaczej. Nie tylko ze względu na różną specyfikę trudności z jakimi przychodzi ale też z uwagi na  indywidualne cechy osobowości, temperament i upodobania dziecka, a także jego nastrój i samopoczucie w danej chwili. Terapia integracji sensorycznej opiera się przede wszystkim na relacji. Od tego w jakim kontakcie jestem z dzieckiem zależy powodzenie terapii. Dlatego staram się być zawsze bardzo uważna na emocje i potrzeby moich pacjentów. Największą satysfakcję daje mi wspólne z dzieckiem pokonywanie trudności, oswajanie lęków i wspólna radość z osiąganych sukcesów. A one, jednego dnia większe, drugiego mniejsze ale zawsze są.
Natalia
Jestem psycholożką w trakcie przygotowania pedagogicznego. Po studiach zaczęłam pracę w przedszkolu terapeutycznym i chcę dalej kontynuować tę drogę wspierając najmłodszych. Zabawa z dziećmi oraz budowanie z nimi relacji, opartej na wzajemnym szacunku i zrozumieniu, daje mi dużo radości i energii do działania. Po godzinach pracuję również w radiu społecznościowym oraz lepię naczynia ceramiczne. W wolnym czasie uczę się francuskiego i japońskiego. Cieszę się, że mogę być wsparciem dla nauczycieli w Zielonej Wieży!
Karolina
Jestem psycholożką i logopedką pracującą w nurcie niedyrektywnym. Prowadzę diagnozę i terapię z poszanowaniem Dziecięcych granic i potrzeb. Ważne jest dla mnie, aby Dziecko i Jego Rodzice czuli się bezpiecznie i komfortowo. W swojej pracy łączę podejście logopedyczne i psychologiczne. Lubię przyglądać się rozwojowi mowy z uwzględnieniem różnych perspektyw – widząc całego małego Człowieka. Od dziesięciu lat wspieram Dzieci i Rodziców zarówno na polu logopedycznym, jak i psychologicznym współpracując z przedszkolami, szkołami oraz poradniami psychologiczno – pedagogicznymi. Szkolę również studentów kierunków psychologicznych i medycznych z zakresu komunikacji z pacjentem. Obecnie współpracuję z Uniwersytetem Medycznym w Łodzi. Swoją wiedzę i umiejętności pogłębiam i uaktualniam biorąc udział w szkoleniach i warsztatach specjalistycznych. Ukończyłam interdyscyplinarne studia doktoranckie z zakresu psychologii rozwojowej. Jestem także absolwentką szkolenia „Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów” oraz trenerką FamilyLab Polska. W szczególności interesuję się:
  • dziecięcymi lękami
  • rozwojem emocjonalnym Dzieci do 6 roku życia/regulacja emocji/samoregulacja
  • opóźnionym rozwojem mowy.
Prywatnie jestem mamą dwóch synków – Julka i Janka.
Patrycja
Cześć. Mam na imię Patrycja i z wykształcenia jestem magistrem logistyki, a od młodych lat kocham zabawy z dziećmi, opiekę nad nimi, udzielanie korepetycji z matematyki. Prywatnie jestem mamą 4-letniej Pauliny, która jest moją ogromną motywacją do rozwoju. Interesuję się bardzo metodą Marii Montessori. Bliskie mi jest podążanie za dzieckiem, akceptacja wszystkich emocji oraz porozumienie bez przemocy, zarówno z dziećmi jak i dorosłymi. Uwielbiam czytać książki psychologiczne, o rodzicielstwie i rozwoju dziecka.

Bardzo lubię tworzyć kartki okolicznościowe, albumy na zdjęcia, spacerować, jeździć na rowerze i podróżować. To mój sposób na ładowanie swojej energii 😉

Zielona Wieża to miejsce, które swoją filozofią inspiruje mnie od dawna i jestem bardzo szczęśliwa, że mogę być jego częścią 😉

Szukamy doświadczonych pedagogów, którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu.

Zapisy

Rekrutacja trwa, zapraszamy do kontaktu.
Można dołączyć w dowolnym
momencie roku.

Opłaty

aktualnosci
  • 1 790 zł miesięcznie, pakiet w godzinach 8.00 – 13.00, wyżywienie 6 zł / dzień
  • 1 990 zł miesięcznie, pakiet w godzinach 8.00 – 15.00, wyżywienie 15 zł / dzień
  • 2 190 zł miesięcznie, pakiet w godzinach 8.00 – 17.00, wyżywienie 16 zł / dzień

Istnieje możliwość obniżenia czesnego w ramach wymiany barterowej.

Zapraszamy do kontaktu!

Jak jest u nas?

„Lubię odprowadzać tam synka i z chęcią jeszcze towarzyszę mu przy śniadaniu bo uwielbiam tę atmosferę i całą ekipę Zielonej Wieży!!!!!”

„Dziękuję Wam wszystkim za podejście do Naszych dzieci pełne świadomości i empatii. One to doceniają i widzą, a to jest najlepsza rekomendacja. Życzyłabym takiego przedszkola sobie, dziś nie miałabym tyle do przepracowania ;)”

„Zielona Wieża jest miejscem, do którego mam pełne zaufanie. Wiem, że moja córka jest tam bezpieczna i że ma poczucie, że to co mówi, co czuje – jest ważne.”

Idee, które nas inspirują

Żaden nurt i podejście pedagogiczne nie jest dla nas dogmatem. Jest nim szacunek dla podmiotowości i wolności drugiego człowieka – dziecka, które znajdzie się z nami w Zielonej Wieży.

Najwięcej zaczerpnęliśmy z nurtów:

RODZICIELSTWA BLISKOŚCI

Przede wszystkim wiarę w moc budowania prawdziwej relacji opartej na szacunku do drugiego człowieka, choćby bardzo jeszcze młodego.

EDUKACJI DEMOKRATYCZNEJ

Przekonanie, że dzieci nie trzeba zachęcać do poznawania świata i nauki – wystarczy im tego nie utrudniać.

PEDAGOGIKI JESPERA JUULA

Wartości proponowane przez Jespera Juula - równa godność, odpowiedzialność osobista, integralność i autentyczność.

POROZUMIENIA BEZ PRZEMOCY

Wrażliwość na wzajemne potrzeby i empatyczne, prawdziwe usłyszenie drugiego człowieka.

PEDAGOGIKI MARII MONTESSORI

Uważną obserwację i podążanie za aktualnymi, indywidualnymi potrzebami i zainteresowaniami każdego dziecka.

Kontakt

Zielona Wieża Włochy
Przedszkole i żłobek

ul. Sabały 29 A, Warszawa
577 929 737
[email protected]
ZielonaWiezaWlochy


    FacebookZnajomiWyszukiwarka internetowa (prosimy o podanie wyszukiwanej frazy w polu Inne)Inne (jakie?)

    (*) pola wymagane

    Projekt 2021

    Kliknij, aby dowiedzieć się więcej

    Mamy WSPANIAŁE WIEŚCI!

    👉 25 nowych miejsc dla przedszkolaków
    👉 dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej
    👉 czesne (z wyżywieniem): 620 zł przez rok (od 1.12.2021 do 30.11.2022)
    👉 start grupy: grudzień 2021 r.
    👉 składanie dokumentów w dniach 25-29.10.2021
    👉 zapraszamy do kontaktu w celu umówienia spotkania rekrutacyjnego: 577-929-737 lub [email protected]
    👉 istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych dni próbnych

    Wyniki rekrutacji

    Dogoterapia - zapytanie o cenę

    I.
    Podstawowe informacje
    Zamawiający:     Jesteśmy Blisko Sp. z o.o.,
    NIP: 1182164936, REGON: 369391658, KRS: 0000716643.
    Adres: ul. Chlewińska 18 lok. 18, 01-695 Warszawa

    Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu „Rozbudowujemy Zieloną Wieżę we Włochach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X „EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU”, Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałanie 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” zgodnie z umową RPMA.10.01.04-14-c498/19-00.

    II.
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć wyrównujących szanse edukacyjne 50 dzieci uczęszczających do przedszkola Zielona Wieża Włochy z zakresu dogoterapii w okresie 01.01.2022 – 31.12.2022.
    Adres realizacji: ul. Sabały 29a, 02-174 Warszawa
    Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna
    Zajęcia realizowane w 4 grupach po 12-13 dzieci przez 1h na każdą grupę, średnio 4 godziny/tydzień, minimalna liczba godzin zajęć: 160
    Okres ważności oferty od daty jej wystawienia: co najmniej 30 dni

    III.
    Warunki udziału w postępowaniu
    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający:
    1) Uprawnienia w formie ukończonego kursu lub szkolenia w zakresie trenera psów lub instruktora szkolenia psów (dogoterapia lub kynoterapia). Wymóg odnosi się do każdej osoby bezpośrednio prowadzącej zajęcia.
    2) Psy zaszczepione przeciwko wściekliźnie, regularnie odrobaczane, bez przejawów agresji i problemów behawioralnych

    Oferta powinna zostać złożona do dnia 08.03.2022 r. na adres mailowy [email protected] i zawierać cenę brutto za godzinę zajęć oraz oświadczenie oferenta o posiadaniu uprawnień do prowadzenia zajęć oraz aktualnych szczepień i odrobaczenia psa.

    Original play - zapytanie o cenę

    I.
    Podstawowe informacje
    Zamawiający:     Jesteśmy Blisko Sp. z o.o.,
    NIP: 1182164936, REGON: 369391658, KRS: 0000716643.
    Adres: ul. Chlewińska 18 lok. 18, 01-695 Warszawa

    Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu „Rozbudowujemy Zieloną Wieżę we Włochach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X „EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU”, Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałanie 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” zgodnie z umową RPMA.10.01.04-14-c498/19-00.

    II.
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć wyrównujących szanse edukacyjne 50 dzieci uczęszczających do przedszkola Zielona Wieża Włochy z zakresu ogólnorozwojowych zajęć psychoruchowych Original Play w okresie 01.01.2022 – 31.12.2022.
    Adres realizacji: ul. Sabały 29a, 02-174 Warszawa
    Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna
    Zajęcia realizowane w 4 grupach po 12-13 dzieci przez 1h na każdą grupę, średnio 4 godziny/tydzień, minimalna liczba godzin zajęć: 160
    Okres ważności oferty od daty jej wystawienia: co najmniej 30 dni

    III.
    Warunki udziału w postępowaniu
    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający:
    1) Uprawnienia w formie ukończonego kursu kursu Original Play. Wymóg odnosi się do każdej osoby bezpośrednio prowadzącej zajęcia.

    Oferta powinna zostać złożona do dnia 08.03.2022 r. na adres mailowy [email protected] i zawierać cenę brutto za godzinę zajęć oraz oświadczenie oferenta o posiadaniu uprawnień do prowadzenia zajęć.