Zielona Wieża Włochy to bliskościowe przedszkole, w którym dzieci są po prostu ludźmi. Szacunek dla potrzeb drugiego człowieka i innych istot to podstawa naszej codzienności.

Działamy w oparciu o porozumienie bez przemocy (NVC), wartości rodzicielstwa bliskości, pedagogiki Jespera Juula, Montessori. Świadomie rezygnujemy z kar i nagród, dając dzieciom tyle wyboru w codziennych decyzjach, ile to możliwe, przy zachowaniu bezpiecznych ram i struktury, o które dbają dorośli.

Mieścimy się w domu jednorodzinnym, z ogrodem w którym spędzamy dużo czasu. Mamy miejsce na ok. 50 dzieci. Prowadzimy dwie grupy przedszkolne mieszane wiekowo 3-6 lat. Rekrutacje przeprowadzamy indywidualnie, przyjmujemy dzieci przez cały rok.

Dwie grupy różnowiekowe

Mamy dwie grupy: niebieską (młodszą) i żółtą (starszą). Każda z grup ma do dyspozycji trzy sale, łazienkę i szatnię. W grupach mieszanych wiekowo jest mniej rywalizacji, młodsze dzieci mają szansę uczyć się od starszych, starsze natomiast rozwijają swoje umiejętności troski i opieki.

Z naszego doświadczenia wynika, że podział na takie grupy wiekowe pozwala dostosować odpowiednio otoczenie oraz prowadzić adekwatne zajęcia edukacyjne dla dzieci.

Indywidualny tok adaptacji

Każde dziecko jest inne, dlatego również każda adaptacja przebiega inaczej. Plan ustalamy i na bieżąco modyfikujemy razem z rodzicami. Mamy otwartość na obecność rodzica (lub innego opiekuna) w trakcie adaptacji w przestrzeni przedszkola i wspieramy w tym procesie zarówno dziecko, jak i dorosłego. W jednym momencie adaptujemy tylko jedno dziecko.

Nasza oferta

uważność

Każdego dnia bierzemy pod uwagę potrzeby i możliwości wszystkich z którymi współtworzymy nasz świat – dzieci, dorosłych i wszystkich pozostałych elementów naszego małego ekosystemu.

Brak kar i nagród

Kary i nagrody mają destrukcyjny wpływ na poczucie własnej wartości i motywację wewnętrzną, dlatego świadomie z nich rezygnujemy.

Własny ogród

Nasza placówka znajduje się w cichym, wolnostojącym domu z ogrodem, w którym jest miejsce na różne atrakcje. Mamy ogromną piaskownicę, błotną kuchnię i huśtawki. Hodujemy rośliny, bawimy się wodą, korzystamy zarówno ze słońca, jak i cienia.

Angielski

Dzieciom towarzyszy native speaker. Wprowadzamy nowy język poprzez immersję.

Zerówka

Prowadzimy zerówkę, czyli roczne przygotowanie przedszkolne. W ramach zajęć rozwijamy umiejętności z obszaru emocjonalnego, społecznego, poznawczego i fizycznego.

Kontakt z naturą

Każdego dnia wychodzimy na dwór (poza alarmem smogowym), w myśl zasady, że nie ma złej pogody, są tylko niewłaściwe ubrania. W ciepłych miesiącach na podwórku spędzamy większość dnia. Posiłki również jemy w ogrodzie.

Kadra

Współtworzymy to miejsce z kadrą, która współdzieli nasze wartości, jest autentyczna, empatyczna i dba o swój rozwój. Raz w tygodniu spotykamy się, aby omawiać bieżące sprawy, opiekować wyzwania, konsultować i wspierać się w codziennym towarzyszeniu dzieciom.

specjaliści

Zapewniamy konsultacje z psychologiem, logopedą i terapeutą integracji  sensorycznej. Rodzina to system naczyń połączonych, dlatego gdy widzimy, że trudności dzieci wynikają z szerszego kontekstu, kierujemy do odpowiednich specjalistów.

integracja sensoryczna

Dysponujemy profesjonalnie przygotowaną pracownia SI. Dzięki temu dzieci, które potrzebują wsparcia w obszarze integracji sensorycznej mają możliwość skorzystania z terapii w trakcie pobytu w przedszkolu.

Zdrowe jedzenie

Dużą wagę przywiązujemy do tego, co dzieci jedzą, bo wierzymy, że ma to ogromne znaczenie nie tylko dla ich zdrowia, ale i samoregulacji (radzenia sobie z emocjami, w myśl podejścia self-reg). Nasze dzieci karmi catering Smaki Babci Dany. Możliwe jest zamówienie wszelkich diet, również wykluczających. Szanujemy różne podejścia.

Społeczność

Rodziny, które do nas dołączają, wiele łączy. Spotykamy się regularnie, aby omówić bieżące sprawy lub zorganizować razem piknik w przedszkolnym ogrodzie. Rodziców zapraszamy również na szkolenia i warsztaty.

Odpoczynek

Dzieci, które potrzebują odpocząć, mają do dyspozycji cichą salę, gdzie mogą się wyciszyć lub uciąć sobie drzemkę. Nie mamy sztywnych godzin spania, wspieramy dzieci w rozpoznawaniu potrzeb ciała.

WŁASNY OGRÓD

Przydomowy ogródek, w cichym miejscu, plac zabaw w stylu naturalnym z przodu i z tyłu domu. Latem leje się tam dużo wody i zrywamy wiśnie z drzew, a jesienią soczyste jabłka. Razem z dziećmi sadzimy pomidory, groszek, rzodkiewki, sałatę - o które wspólnie dbamy i zjadamy na śniadanie.

ZDROWE JEDZENIE

Współpracujemy z kateringiem ,,Wiesz co jesz”. Zależy nam na kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci od pierwszych lat życia. Nasze przedszkole oferuje dietę wegetariańską lub wegańską.

ELEMENTY MONTESSORI

Inspirujemy się metodą Montessori, wykorzystujemy pomoce Montessori w procesie edukacji. Zależy nam także na rozwijaniu samodzielności dzieci - same nakładają sobie jedzenie, same przygotowują owoce i warzywa na przekąski, staramy się ich nie wyręczać podczas ubierania.

MINDFULLNESS

Nie mamy standardowego ,,leżakowa- nia”. W ciągu dnia organizujemy dzie- ciom przestrzeń do relaksacji i wypoczyn- ku, najczęściej poprzez mindfullness, jogę, itd. Młodsze dzieci czasem zasypiają w wózkach, czasem też w chuście lub nosidle - staramy się podążać za ich potrzebami.

EDUKACJA DEMOKRATYCZNA

Codziennie organizujemy kręgi edukacyjne, podczas którego zachęcamy (ale nie zmuszamy) dzieci do udziału. Uważamy, że rozwojowi dzieci należy przede wszystkim nie przeszkadzać. Chcemy być przy dzieciach i wspierać je w odkrywaniu własnej drogi. Inspirować, a nie stymulować.

KONTAKT Z NATURĄ

Codziennie, niezależnie od pogody, wychodzimy na dwór, raz w tygodniu trenujemy się w spacerowaniu dalej - na pobliskie łąki i do rezerwatu Morysin..

SUPERWIZJE ZESPOŁU

W celu utrzymania najwyższej jakości spotykamy się z kadrą na cotygodnio- wych spotkaniach zespołu. Omawiamy na nich bieżące zagadnienia, ale przede wszystkim opiekujemy emocje kadry, aby mogła lepiej wspierać dzieci. Od czasu do czasu zapraszamy na nie również zewnętrznego eksperta.

SPOŁECZNOŚĆ

Budujemy wioskę, aby poprzez wspólnotę i kontakt, wspierać się w byciu wystarczająco dobrymi rodzicami i nauczycielami. Raz w roku staramy się wyjeżdżać całymi rodzinami poza Warszawę, żeby się lepiej poznać.

ANGIELSKI

Najbardziej wierzymy w metodę immersji językowej, dlatego wprowadzamy nowy język w naturalny sposób, poprzez wspólne śpiewanie, zabawę, codzienne aktywności.

WYCIECZKI I CIEKAWI GOŚCIE

Ze starszą grupą raz w miesiącu wycho- dzimy na wycieczki poza przedszkole, np. do teatru, do Łazienek, byliśmy też w Labosferze i Filharmonii dla dzieci. Do tej pory odwiedzili nas, m.in. brzuchomówca z Czocherem, Teatr Iluzji, psy z Fundacji Pies i Staś, a także Wulkan Doświadczeń, z którym robiliśmy fascynujące eksperymenty o smogu.

SPECJALIŚCI

Zapewniamy konsultacje z psychologiem, logopedą i pedagogiem.

ZAJĘCIA SENSORYCZNE I MUZYCZNE

Bardzo ważną aktywnością, którą regularnie proponujemy dzieciom jest sensoplastyka, która uwrażliwia zmysły oraz rozwija motorykę małą. Raz w tygodniu mamy dzień muzyczny, w który gramy na instrumentach, śpiewamy, urządzamy wspólne koncerty.

Integracja sensoryczna

Prowadzimy profesjonalną diagnostykę i terapię integracji sensorycznej w odpowiednio przygotowanej sali – również dla dzieci spoza naszego przedszkola.

Cennik

Zajęcia

135 ᴢł za zajęcia terapeutyczne (50 min)

(zajęcia odbywają się także w soboty)

Diagnoza

700 ᴢł za pakiet diagnozy SI, w którym wliczone są 4 spotkania:

  1. Wstępna konsultacja z rodzicami (50 min).
  2. Pierwsze spotkanie z dzieckiem (50 min).
  3. Drugie spotkanie z dzieckiem (50 min).
  4. Podsumowanie obserwacji, połączone z wydaniem pisemnej opinii (50 min).

Kontakt

Integracja sensoryczna – Zielona Wieża Włochy

ul. Sabały 29 A, Warszawa
531 367 854
[email protected]

339313376_198497439556262_2261043159315448613_n
IMG_5384
DSC_0257(1)-min
IMG_5407

Galeria

Zespół

nauczyciele

Dorota
Dorota jest pedagogiem z wykształcenia i zamiłowania. Ukończyła studia magisterskie w Warszawie na kierunku pedagogika resocjalizacyjna i praca socjalna, a także studia podyplomowe w zakresie pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Prywatnie mama Oli. Jest osobą otwartą, pogodną i uśmiechniętą, zawsze pełną chęci do pracy. Ambitna, zdecydowana i prawdziwie pochłonięta sprawami dzieci. W swojej pracy kieruje się przede wszystkim miłością do dziecka, kocha dzieci i pracę z nimi. Moim życiowym celem jest praca z dziećmi, która daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego. Największą nagrodą dla mnie jest uśmiech moich podopiecznych. W swojej pracy stara się, aby dziecko było szczęśliwe i czuło się dobrze w miejscu, w którym przebywa, gdyż - jak mówił Janusz Korczak - "Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat".
Igor
Od zawsze uwielbiałem spędzać czas z dziećmi i nie wyobrażam sobie innej pracy. Z wykształcenia jestem pedagogiem. Już na początku studiów zorientowałem się, że moje podejście do dzieci jest odmienne od tradycyjnego. Na początku kariery zawodowej miałem szczęście i zaszczyt opiekować się dziećmi wychowywanymi w nurcie NVC. Było to niezwykle rozwojowe doświadczenie, które pozwoliło mi odnaleźć swoje powołanie. Moją życiową misją stało się szerzenie podejścia do dzieci, które pozwala im wzrastać z poszanowaniem ich podmiotowości. Możliwość pracy w miejscu, które pozwala mi na realizowanie tej wizji napawa mnie wielką radością. Moimi zainteresowaniami są: filozofia (głównie wschodnia), buddyzm, kultura japońska i aikido.
Kinga
Z wykształcenia jestem pedagogiem. Posiadam dwie specjalizację: animatora i menedżera kultury, oraz edukację wczesnoszkolną z wychowaniem przedszkolnym. Obie są bliskie mojemu sercu. Animator, ponieważ czuję w sobie pierwiastek artystyczny i sztuka cieszy moją duszę. Jednak to właśnie praca z dziećmi jest tym co chcę robić w życiu. Bycie z dziećmi i asystowanie im w poznawaniu pozwala mi na nowo odkrywać świat. Kocham szczerość i spontaniczność jaką mają w sobie. Co właśnie sprawia, że dzięki nim praca jest piękniejsza. Jak powiedział Konfucjusz wybierz pracę, którą kochasz a nie przepracujesz ani jednego dnia w Twoim życiu ? Jestem osobą niezwykle energiczną, kreatywną, cierpliwą i entuzjastycznie nastawioną do życia. Lubię podróże małe i duże. Jestem pasjonatką tańca z wielkim serduchem dla zwierząt.
Ola
Od kiedy pamiętam opiekowałam się dziećmi i zdobywałam różnorodne doświadczenia - poprzez wolontariaty, streetworking itp. Z dużym spokojem i indywidualnością staram się podchodzić do każdego dziecka. Jestem uważna na jego emocje, potrzeby i oczekiwania. Swoją przygodę z edukacją demokratyczną zaczęłam w Fundacji Bullerbyn. Pod okiem doświadczonych psychologów i pedagogów miałam możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi. Uzyskałam certyfikat Akademii Wychowawców Bullerbyn. Brałam także udział w Szkole Trenerów Edukacji Globalnej dla Najmłodszych organizowanej przez Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła" w Łodzi współfinansowany w ramach polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Lubię kontakt z naturą. Jazda rowerem, wycieczki do lasu i wędrówki po górach, to mój sposób na regenerację sił. W wolnych chwilach gram na ukulele.
Ola
Jestem Ola. Z wykształcenia jestem pedagogiem i terapeutą integracji sensorycznej. Uwielbiam pracę z dziećmi, można się od nich wiele nauczyć, cieszę się że mogę towarzyszyć im w odkrywaniu świata. W pracy z najmłodszymi stawiam na ich samodzielność i poczucie sprawstwa. Kieruje się hasłem "bez relacji nie ma edukacji."
Wiem, że każda trudność ma jakąś przyczynę - wytrwale ich szukam.
Dzięki zajęciom Integracji Sensorycznej mogę skuteczniej pomagać dzieciakom w stawianiu czoła wyzwaniom jakie na nie czekają, ubierając cele terapii w świetną zabawę.
Jestem osobą otwartą, zdyscyplinowaną, empatyczna. Bardzo lubię się przytulać. Stale poszerzam swoje kwalifikacje i pogłębiam wiedzę.
Prywatnie jestem dumną mamą Zojki. Cenię sobie kontakt z przyrodą, uwielbiam zapach skoszonej trawy, wycieczki rowerowe i spacery w lesie.
Paulina
Pedagogiem jestem z wykształcenia jak i powołania. Ukończyłam studia w specjalizacjach: „Pedagogika Opiekuńcza i Resocjalizacyjna” na Uniwersytecie Szczecińskim oraz „Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jestem młodym i dynamicznym pedagogiem, jestem pełna ambicji i czuję potrzebę ciągłego rozwoju, dlatego dla w celu zdobycia nowej wiedzy i narzędzi do pracy jestem również w trakcie studiów podyplomowych: „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) i osób w spektrum autyzmu”. W mojej codziennej pracy najważniejsze jest nawiązanie dobrej i wyjątkowej relacji z każdym z moich unikatowych podopiecznych. Ogromną satysfakcję sprawia mi poczucie nawiązanego zaufania i nici porozumienia, którym obdarowują mnie dzieci – jest to najwyższa forma gratyfikacji mojej pracy. W przyszłości chciałabym skupić się na terapii przy użyciu artyzmu, gdzie można zaangażować wszelkie formy tworzenia sztuki. W ten sposób, każdy może znaleźć coś dla siebie, żeby wyrazić swoją wrażliwość i to jest piękne. W wolnych chwilach lubię grać na gitarze oraz hobbystycznie zajmuję się fotografią analogową.
Thelma
My name is Thelma Tafadzwa DaCosta and am Zimbabwean by nationality and l come from a family of three and I am the only girl.With my experience with kids I just can't get enough of teaching and being around them .It's incredibly rewarding to witness their excitement when they learn something new and seeing them grow and develop into amazing individuals. Their energy, creativity, and unique perspectives always inspire me. Teaching allows me to make a positive impact on their lives and help shape their future. It's truly a privilege to be a part of their educational journey.

WSPARCIE

Agata
Absolwentka Logopedii Ogólnej i Klinicznej prowadzonej przez Uniwersytet Warszawski przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończyła również studia licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność- Logopedia. Obecnie studentka Neurologopedii Profilowanej.
Doświadczenie terapeutyczne zdobywała współpracując z warszawskimi poradniami psychologiczno-pedagogicznymi gdzie była członkinią zespołów wczesnego wspomagania rozwoju, szkołą musicalową, szkołą podstawową, przedszkolami i żłobkami.
W zawodzie logopedy realizuje najważniejsze zainteresowania: pedagogiczne, medyczne i językowe. Prowadzenie terapii jest dla niej ogromną radością i pasją. Podąża za potrzebami pacjentów, stara się dawać im tyle ciepła i serdeczności, ile potrzebują.
Zajęcia, które prowadzi mają być efektywne ale też przyjemne, dlatego do każdego spotkania przygotowuje się z wielką dokładnością, dopasowując plan pracy do indywidualnych potrzeb. Wie, że za każdym problem stoi nie zawsze od razu zauważalna przyczyna, dlatego podczas diagnozy zwraca uwagę na każdy detal i przyjmuję holistyczny punkt widzenia, współpracując z innymi specjalistami. Uważa, że aby być dobrym w tym, co się robi, należy się ciągle dokształcać dlatego łączy pracę zawodową z podnoszeniem swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w różnorodnych konferencjach, szkoleniach, kursach i warsztatach.
Agnieszka
  • Certyfikowana trenerka Porozumienia Bez Przemocy (NVC)
  • Coach i psycholog
„W życiu szukam współodczuwania, przepływu między sobą a innymi ludźmi opartego na wzajemnym dawaniu z otwartym sercem” Marshall B. Rosenberg Od 2014r. na stałe współpracuje z Zieloną Wieżą, gdzie wspiera kadrę w codziennej pracy, uczestniczy w spotkaniach zespołu i prowadzi dla zespołu krótkie warsztaty z zakresu Porozumienia Bez Przemocy. Prywatnie mama dwójki dzieciaków, jej największych nauczycieli empatii i szczerości.
Inga
Jestem terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej. W mojej pracy wykorzystuję też elementy terapii bilateralnej oraz neurotaktylnej. W terapii SI najbardziej lubię to, że z założenia jest niedyrektywna - wyzwanie polega więc na tym aby podążając za dzieckiem jednocześnie osiągać wyznaczone cele terapeutyczne. Dlatego ta praca nigdy nie jest monotonna. Nie da się z góry ustalić przebiegu zajęć terapii. Nie ma dwóch identycznych sesji. Każde zajęcia to coś nowego, z każdym dzieckiem pracuje się inaczej. Nie tylko ze względu na różną specyfikę trudności z jakimi przychodzi ale też z uwagi na  indywidualne cechy osobowości, temperament i upodobania dziecka, a także jego nastrój i samopoczucie w danej chwili. Terapia integracji sensorycznej opiera się przede wszystkim na relacji. Od tego w jakim kontakcie jestem z dzieckiem zależy powodzenie terapii. Dlatego staram się być zawsze bardzo uważna na emocje i potrzeby moich pacjentów. Największą satysfakcję daje mi wspólne z dzieckiem pokonywanie trudności, oswajanie lęków i wspólna radość z osiąganych sukcesów. A one, jednego dnia większe, drugiego mniejsze ale zawsze są.
Małgosia
Jestem psycholożką i trenerką m.in. komunikacji empatycznej oraz umiejętności wychowawczych. Prywatnie jestem żoną i mamą dwójki dzieci w wieku szkolnym. Od wielu lat poznaję i praktykuję Porozumienie bez Przemocy, nie tylko jako metodę komunikacji, przede wszystkim jako kompas do lepszego rozumienia siebie i innych. W pracy ważne jest dla mnie podchodzenie do każdego z szacunkiem i ciekawością. Lubię podróżować, zaś odpoczywam najlepiej blisko przyrody.
 
Ola
Jestem Ola. Z wykształcenia jestem pedagogiem i terapeutą integracji sensorycznej. Uwielbiam pracę z dziećmi, można się od nich wiele nauczyć, cieszę się że mogę towarzyszyć im w odkrywaniu świata. W pracy z najmłodszymi stawiam na ich samodzielność i poczucie sprawstwa. Kieruje się hasłem "bez relacji nie ma edukacji."
Wiem, że każda trudność ma jakąś przyczynę - wytrwale ich szukam.
Dzięki zajęciom Integracji Sensorycznej mogę skuteczniej pomagać dzieciakom w stawianiu czoła wyzwaniom jakie na nie czekają, ubierając cele terapii w świetną zabawę.
Jestem osobą otwartą, zdyscyplinowaną, empatyczna. Bardzo lubię się przytulać. Stale poszerzam swoje kwalifikacje i pogłębiam wiedzę.
Prywatnie jestem dumną mamą Zojki. Cenię sobie kontakt z przyrodą, uwielbiam zapach skoszonej trawy, wycieczki rowerowe i spacery w lesie.
Patrycja
Cześć. Mam na imię Patrycja i z wykształcenia jestem magistrem logistyki, a od młodych lat kocham zabawy z dziećmi, opiekę nad nimi, udzielanie korepetycji z matematyki. Prywatnie jestem mamą 4-letniej Pauliny, która jest moją ogromną motywacją do rozwoju. Interesuję się bardzo metodą Marii Montessori. Bliskie mi jest podążanie za dzieckiem, akceptacja wszystkich emocji oraz porozumienie bez przemocy, zarówno z dziećmi jak i dorosłymi. Uwielbiam czytać książki psychologiczne, o rodzicielstwie i rozwoju dziecka.

Bardzo lubię tworzyć kartki okolicznościowe, albumy na zdjęcia, spacerować, jeździć na rowerze i podróżować. To mój sposób na ładowanie swojej energii 😉

Zielona Wieża to miejsce, które swoją filozofią inspiruje mnie od dawna i jestem bardzo szczęśliwa, że mogę być jego częścią 😉

Szukamy doświadczonych pedagogów, którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu.

Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko Nauczyciel Wspomagający , szczegóły w linku poniżej. Mamy  jednak otwartość rozmawiać z Tobą również na temat innych stanowisk, jeśli czujesz że Zielona Wieża Włochy to miejsce dla Ciebie , wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Zapisy

Rekrutacja trwa, zapraszamy do kontaktu.
Można dołączyć w dowolnym
momencie roku.

Jak jest u nas?

„Lubię odprowadzać tam synka i z chęcią jeszcze towarzyszę mu przy śniadaniu bo uwielbiam tę atmosferę i całą ekipę Zielonej Wieży!!!!!”

„Dziękuję Wam wszystkim za podejście do Naszych dzieci pełne świadomości i empatii. One to doceniają i widzą, a to jest najlepsza rekomendacja. Życzyłabym takiego przedszkola sobie, dziś nie miałabym tyle do przepracowania ;)”

„Zielona Wieża jest miejscem, do którego mam pełne zaufanie. Wiem, że moja córka jest tam bezpieczna i że ma poczucie, że to co mówi, co czuje – jest ważne.”

Idee, które nas inspirują

Żaden nurt i podejście pedagogiczne nie jest dla nas dogmatem. Jest nim szacunek dla podmiotowości i wolności drugiego człowieka – dziecka, które znajdzie się z nami w Zielonej Wieży.

Najwięcej zaczerpnęliśmy z nurtów:

RODZICIELSTWA BLISKOŚCI

Przede wszystkim wiarę w moc budowania prawdziwej relacji opartej na szacunku do drugiego człowieka, choćby bardzo jeszcze młodego.

EDUKACJI DEMOKRATYCZNEJ

Przekonanie, że dzieci nie trzeba zachęcać do poznawania świata i nauki – wystarczy im tego nie utrudniać.

PEDAGOGIKI JESPERA JUULA

Wartości proponowane przez Jespera Juula - równa godność, odpowiedzialność osobista, integralność i autentyczność.

POROZUMIENIA BEZ PRZEMOCY

Wrażliwość na wzajemne potrzeby i empatyczne, prawdziwe usłyszenie drugiego człowieka.

PEDAGOGIKI MARII MONTESSORI

Uważną obserwację i podążanie za aktualnymi, indywidualnymi potrzebami i zainteresowaniami każdego dziecka.

Kontakt

Zielona Wieża Włochy
Przedszkole i żłobek

ul. Sabały 29 A, Warszawa
577 929 737
[email protected]
ZielonaWiezaWlochy


    FacebookZnajomiWyszukiwarka internetowa (prosimy o podanie wyszukiwanej frazy w polu Inne)Inne (jakie?)

    (*) pola wymagane

    Projekt 2021

    Kliknij, aby dowiedzieć się więcej

    Mamy WSPANIAŁE WIEŚCI!

    ? 25 nowych miejsc dla przedszkolaków
    ? dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej
    ? czesne (z wyżywieniem): 620 zł przez rok (od 1.12.2021 do 30.11.2022)
    ? start grupy: grudzień 2021 r.
    ? składanie dokumentów w dniach 25-29.10.2021
    ? zapraszamy do kontaktu w celu umówienia spotkania rekrutacyjnego: 577-929-737 lub [email protected]
    ? istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych dni próbnych

    Wyniki rekrutacji

    Dogoterapia - zapytanie o cenę

    I.
    Podstawowe informacje
    Zamawiający:     Jesteśmy Blisko Sp. z o.o.,
    NIP: 1182164936, REGON: 369391658, KRS: 0000716643.
    Adres: ul. Chlewińska 18 lok. 18, 01-695 Warszawa

    Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu „Rozbudowujemy Zieloną Wieżę we Włochach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X „EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU”, Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałanie 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” zgodnie z umową RPMA.10.01.04-14-c498/19-00.

    II.
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć wyrównujących szanse edukacyjne 50 dzieci uczęszczających do przedszkola Zielona Wieża Włochy z zakresu dogoterapii w okresie 01.01.2022 – 31.12.2022.
    Adres realizacji: ul. Sabały 29a, 02-174 Warszawa
    Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna
    Zajęcia realizowane w 4 grupach po 12-13 dzieci przez 1h na każdą grupę, średnio 4 godziny/tydzień, minimalna liczba godzin zajęć: 160
    Okres ważności oferty od daty jej wystawienia: co najmniej 30 dni

    III.
    Warunki udziału w postępowaniu
    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający:
    1) Uprawnienia w formie ukończonego kursu lub szkolenia w zakresie trenera psów lub instruktora szkolenia psów (dogoterapia lub kynoterapia). Wymóg odnosi się do każdej osoby bezpośrednio prowadzącej zajęcia.
    2) Psy zaszczepione przeciwko wściekliźnie, regularnie odrobaczane, bez przejawów agresji i problemów behawioralnych

    Oferta powinna zostać złożona do dnia 08.03.2022 r. na adres mailowy [email protected] i zawierać cenę brutto za godzinę zajęć oraz oświadczenie oferenta o posiadaniu uprawnień do prowadzenia zajęć oraz aktualnych szczepień i odrobaczenia psa.

    Original play - zapytanie o cenę

    I.
    Podstawowe informacje
    Zamawiający:     Jesteśmy Blisko Sp. z o.o.,
    NIP: 1182164936, REGON: 369391658, KRS: 0000716643.
    Adres: ul. Chlewińska 18 lok. 18, 01-695 Warszawa

    Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu „Rozbudowujemy Zieloną Wieżę we Włochach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X „EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU”, Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałanie 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” zgodnie z umową RPMA.10.01.04-14-c498/19-00.

    II.
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć wyrównujących szanse edukacyjne 50 dzieci uczęszczających do przedszkola Zielona Wieża Włochy z zakresu ogólnorozwojowych zajęć psychoruchowych Original Play w okresie 01.01.2022 – 31.12.2022.
    Adres realizacji: ul. Sabały 29a, 02-174 Warszawa
    Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna
    Zajęcia realizowane w 4 grupach po 12-13 dzieci przez 1h na każdą grupę, średnio 4 godziny/tydzień, minimalna liczba godzin zajęć: 160
    Okres ważności oferty od daty jej wystawienia: co najmniej 30 dni

    III.
    Warunki udziału w postępowaniu
    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający:
    1) Uprawnienia w formie ukończonego kursu kursu Original Play. Wymóg odnosi się do każdej osoby bezpośrednio prowadzącej zajęcia.

    Oferta powinna zostać złożona do dnia 08.03.2022 r. na adres mailowy [email protected] i zawierać cenę brutto za godzinę zajęć oraz oświadczenie oferenta o posiadaniu uprawnień do prowadzenia zajęć.