Kraków, ul. Kobierzyńska 205a

Rekrutacja trwa
cały rok

W MIARĘ DOSTĘPNYCH MIEJSC

Kraków, ul. Kobierzyńska 205a

Rekrutacja trwa
cały rok

W MIARĘ DOSTĘPNYCH MIEJSC

Niezwykłe przedszkole i żłobek,
gdzie tworzymy społeczność w oparciu
o wartości rodzicielstwa bliskości, porozumienia bez przemocy (NVC), pedagogiki Montessori
i pedagogiki leśnej.

Przedszkole

Dwie mieszane wiekowo
grupy przedszkolne w wieku: 2,5-7 lat.

Dwie kameralne grupy żłobkowe
w wieku: 1-3 lata.

Żłobek

Galeria

Nasza oferta

Pedagogika
Montessori

Dajemy dziecku możliwość, aby samo wybierało aktywności sterowane wewnętrzną, wrodzoną potrzebą zdobywania wiedzy o świecie.
Od Marii Montessori zarażamy
się jej zachwytem dzieckiem
– to dlatego
z uwagą obserwujemy, bo chcemy działać adekwatnie do potrzeb. Wspieramy samodzielność dzieci

i ich indywidualne zainteresowania.
W codziennej pracy dzieci mają do dyspozycji pomoce dydaktyczne Montessori, które pozwalają im na rozwój
i naukę we własnym tempie,

w komforcie i pod wpływem ciekawości.

Pedagogika
leśna

Staramy się wzbudzić w dzieciach entuzjazm w kontakcie z naturą,
co okazuje się niezwykle łatwe – dzieci uwielbiają zabawy patykami, wspinanie się po linie czy choćby huśtanie w hamakach. Ta zabawa ma szansę zaowocować miłością
do przyrody, zrozumieniem, współodczuwaniem, dbałością, kreatywnością.  

Rodzicielstwo
bliskości

By czuć, że rozwijamy się wszyscy
w atmosferze szacunku, wsparcia, wysłuchani, zobaczeni, przytuleni,
w cieple, w harmonii. Nie boimy się bliskości, ani radości, ani łez. Traktujemy podmiotowo każde dziecko.
Dbamy o autentyczne
i serdeczne relacje, o to, by dzieci nie zatraciły tego, co mają od urodzenia: swojej unikalności
i wewnętrznej motywacji
do działania oraz wielokierunkowego rozwoju.

Porozumienie
bez przemocy

Dorośli są nauczycielami na drodze rozpoznawania przez dzieci swoich emocji i uczuć, wskazywania możliwych sposobów rozwiązywania konfliktów, dostrzegania granic swoich i innych. Chcemy,
by dzieci stawały się silne, radziły sobie z podejmowaniem
w przyszłości własnych decyzji, brały
za nie odpowiedzialność, umiały być częścią wspólnoty i równocześnie wiedziały czego chcą.

Adaptacja
z rodzicem

Jesteśmy otwarci na każde emocje, nawet najtrudniejsze, opiekujemy się chwilami radości, smutku i złości. Rodzicu, jesteś bardzo ważną osobą w procesie adaptacji Twojego dziecka
w żłobku i przedszkolu. Dziecko potrzebuje Twojego wsparcia,
a nauczyciele Twojej obecności, aby nawiązać więź z dzieckiem
w poczuciu wzajemnego bezpieczeństwa
i zaufania.

Piękno
otoczenia

Przygotowaliśmy przestrzenie razem z artystami i montessoriańską dbałością o każdy szczegół. Chcemy, aby było pięknie i naturalnie. Otaczamy się dziełami sztuki, roślinami oraz przedmiotami i zabawkami z naturalnych materiałów.

Sztuka

Wzbogacamy przestrzeń wieloma pomocami sensorycznymi i proponujemy dzieciom różnorodne aktywności, które działają na wszystkie zmysły.

Codziennie indywidualnie
i wspólnie czytamy książki, oglądamy wspaniałe albumy
i zachwycamy się opowieściami.

Rytm dnia

Według zainteresowań organizujemy zajęcia dodatkowe, ale wprowadzenie ich nie może powodować zmęczenia dzieci. Chcemy mieć czas na swobodną zabawę na polu oraz w placówce, bo dzieciństwo to czas na zabawę, a zabawa to kreatywność, rozwój emocjonalny, motoryczny, poznawczy, społeczny.

Społeczność

Nauczyciele uczestniczą w szkoleniach i kursach oraz superwizjach zespołu.
Rodziców zapraszamy do aktywnego udziału w życiu przedszkola i żłobka, chętnie organizujemy warsztaty
czy wspólne spotkania.

Praca

Szukamy doświadczonych pedagogów,
którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu w Krakowie:

  • nauczycieli przedszkolnych
  • opiekunów w żłobku
  • psychologa

Opinie
naszych rodziców

"Niezmiernie cieszę się, że moje dziecko uczęszcza do "Zielonej Wieży". Jestem bardzo zadowolona z jakości opieki i edukacji, jaką zapewniają tutaj pracownicy. Atmosfera w "Zielonej Wieży" jest niezwykle przyjazna i wspierająca dla dzieci, pełna ciepła, radości i zrozumienia. Personel przedszkola nie tylko zapewnia opiekę, ale również tworzy otoczenie, w którym maluchy czują się jak w domu. Nauczycielki angażują się w tworzenie bezpiecznego i kreatywnego środowiska, w którym dzieci mogą rozwijać się w sposób naturalny i harmonijny. Program edukacyjny jest zróżnicowany. Widzę, jak moje dziecko rozwija umiejętności społeczne oraz zdobywa cenne doświadczenia. Dzieci mają szansę eksplorować, odkrywać i uczyć się poprzez zabawę, co sprawia, że ich rozwój jest pełen radości i naturalny. Dodatkowo, doceniam zaangażowanie kadry i ich profesjonalizm. Zawsze otwarci na rozmowę, zawsze gotowi służyć radą i wsparciem. To daje mi ogromne poczucie spokoju i zaufania."
"Długo szukałam przedszkola, które będzie montessoriańskie, leśne i zarazem z praktykowaniem porozumienia bez przemocy. I to nie są tylko marketingowe hasła. Jest dużo wiedzy i autentycznej potrzeby rozwoju."
"Bardzo polecam adaptację z Zieloną Wieżą , dużo uważności na rodzica i dziecko. Czułam się zaopiekowana i zrozumiana. W tempie, który mi odpowiadał i z miejscem na indywidualne potrzeby."
Previous slide
Next slide

Opłaty

Opłata rejestracyjna płatna po podpisaniu umowy: 900,00 zł

Koszt wyżywienia ustalony przez firmę cateringową.

Przedszkole i żłobek

Kobierzyńska 205a

531 296 646


    Zapisz swoje dziecko do nowej placówki Zielonej Wieży w Krakowie.


    ŻłobekPrzedszkole


    FacebookZnajomiWyszukiwarka internetowa (prosimy o podanie wyszukiwanej frazy) w polu InneInne (jakie?)

    Idee, które nas inspirują

    Rodzicielstwo Bliskości

    Przede wszystkim wiarę w moc budowania prawdziwej relacji opartej na szacunku do drugiego człowieka, choćby bardzo jeszcze młodego.

    Pedagogiki leśnej

    Intensywnego, codziennego obcowania z naturą, które staje się przestrzenią do poznawania siebie i świata, nauki odpowiedzialności i rozwoju kreatywności. 

    Pedagogiki Jespera Juula

    Wartości proponowane przez Jespera Juula – równa godność, odpowiedzialność osobista, integralność i autentyczność.

    Porozumienia Bez Przemocy

    Wrażliwość na wzajemne potrzeby i empatyczne, prawdziwe usłyszenie drugiego człowieka.

    Pedagogiki Marii Montessori

    Uważną obserwację i podążanie za aktualnymi, indywidualnymi potrzebami i zainteresowaniami każdego dziecka.